Gjest trymegutten Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Vi er et par på 29 og 33 år som lurer fælt på noe. Vi hadde sex og jeg brukte en dildo på henne som jeg førte inn og ut av vagina.Etter vi hadde holdt på en stund og hun nærmet seg klimaks begynte det å komme store mengder hvit skum ut fra vagina. Da vi begge er erfarne innenfor sex lurer vi nå begge fælt på hva dette hvite skummet er, da ingen av oss har opplevd noe tilsvarende før. Dildoen vi brukte kom det ihvertfall ikke fra,da dette er en helt vanlig dildo.Håper noen kan hjelpe oss å svare på dette.
Pleier Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 Mest sannsynlig er det helt vanlig utflod. Hvis man "pisker" (ved å dytte noe inn og ut i dette tilfellet) så vil det skumme seg. På samme måte som hvis man pisker i melk. Ejakulat fra kvinner ligner nesten på vanlig sperm, men det er mer flytende.
Gjest pylseprinsen Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 hmmm nøyaktig det samme opplevde jeg med min forrige elskerinne og jeg ba henne gå til legen sin for å sjekke seg. Dette gjorde hun noe motvillig og etterpå la hun alle kortene på bordet og tilsto at hun hadde vært utro med en afrikaner på en jentetur til Marokko. Det viste seg å være en veldig sjelden kjønnssykdom som stort sett kun fantes på det afrikanske kontinentet. Den lot seg heldigvis kurere for oss begge. Jeg slo umiddelbart opp med henne men hun tok det ikke så tungt siden hun hadde fått smaken på gigantiske negerlem
Gjest ruffen Skrevet 14. juli 2005 #5 Skrevet 14. juli 2005 Jeg tror ikke det nødvendigvis trenger å være noe galt. Men det er jo alltids greit å sjekke det. Som nevnt en noen før, så ligner dette litt på det å "piske krem". Har opplevd noe lignende med ei dame også. Det går rett og slett på at skjedesekretet piskes sammen med luft når man bruker en dildo raskt. Spesiellt om dildoen er litt ruglete også. Det er erfaringsmessig, utrolig hvor "skummete" dette kan bli bare av normal og frisk skjedesaft (frisk dame) og litt hurtig "visping".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå