AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Er dette normalt? Føler alle mine "venner" har bestevenner som de har kjent i årevis. Hver gang jeg møter noen så føler jeg de er bare halvveis interessert i å holde kontakt. Jeg lider av mild Borderline og jeg vet at mennesker med denne sykdommen kan ha problemer med å holde på venner. Jeg føler meg veldig upopulær og har alltid vært det, ble mobbet mye som barn. Men nå er jeg voksen og jeg trodde jeg på et eller annet tidspunkt ville klare å møte mennesker som jeg ville utvikle vennskapelige forhold med men det har aldri skjedd. Det har bare vært vennskap som har føltes som en skuffelse fordi jeg ikke blir prioritert og jeg føler jeg er den eneste som gir i mine vennskap. Hvordan møte likesinnede? Hvordan beholde vennskap? Hvordan avslutte vennskap som ikke gir en noe? Anonymkode: c6c2f...962 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Om du ser her på kg, ser du at det bugner av tråder om at folk er ensomme, venneløse, osv. Det er nok like normalt å ikke ha noen nære venner, som det er å ha det. Jeg har aldri hatt noen nære venner. Jeg er introvert, og slet i tillegg med sosial angst hele oppveksten. Jeg er 38, og har ikke funnet svar på spørsmålene dine ennå Anonymkode: 4d774...ef4 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Kryr av folk uten nære venner, helt normalt det. Svært få har det. De fleste vennskap/vennegjenger er overfladiske. Anonymkode: ae297...18a 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du ser her på kg, ser du at det bugner av tråder om at folk er ensomme, venneløse, osv. Det er nok like normalt å ikke ha noen nære venner, som det er å ha det. Jeg har aldri hatt noen nære venner. Jeg er introvert, og slet i tillegg med sosial angst hele oppveksten. Jeg er 38, og har ikke funnet svar på spørsmålene dine ennå Anonymkode: 4d774...ef4 Samme her 😊 Anonymkode: 4ddc3...f76 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Ensomhet er den nye folkesykdommen virker det som. Mange som er ensomme, men heldigvis blir det mer greit å snakke om det:) Anser meg som griseheldig som har en svært nær barndomsvenninne i samme by! Du kan forsøke vennetråden her på KG?:) En annen KG dame er nå en god venn av meg. Jeg brukte lenge interpals.net bare for å ha noen å snakke med, og endte opp med mange internasjonale venner jeg har reist med(men vær obs, det er det også mye rart, ikke oppgi kontaktinformasjon til hvemsomhelst!). Start med noe organisert idrett? Jeg ble kjent med en del da jeg trente kampsport, kjempe kjekt:) Eller andre organiserte aktiviteter som kor om det er mer din stil? Hvor bor du?:) Anonymkode: b8704...334 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå