Gå til innhold

Har du lyst å fjernadoptere et dyr?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Ser det er mange som kjøper armbånd for å støtte kampen mot dyremisbruk og liknende..

Men hvis du vil hjelpe på en litt mer konkret måte, så er fjernadopsjon kanskje tingen. For 35 kroner i mnd kan du hjelpe en liten katt eller hund.. Les mer på http://www.dyreneshus.no/underside_fjernad...ernadopsjon.htm

Endret av susanne
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mimmi_*
Skrevet

Synes dette er en fin måte å støtte deres arbeide på-

Vi som eks.har hund, vet hva veterinær koster. Det er begrenset hva frivillige kan koste selv.

Nå i ferietiden blir dyr dumpet. det passer hverken med hund eller katt!

Det har aldri vert så ile som i år. Det er hunder og katter som har gått døden i møte om ikke frivilige har stilt opp.

Om man ikke vil fjernadoptere, så kan man gi en engangssum!

Gjest Gitte
Skrevet (endret)

jeg og typen betaler for en søt pus som heter Victor hos dyrebeskyttelsen i oslo... han har to katter og hund, og jeg har hund, så enda en katt er uaktuelt. men å betale litt for en er helt greit. :) vi er flinke vi ;)

Endret av Gitte
Skrevet

Sendt email om info. Betaler 200 kroner i året til dyrebeskyttelsen men det er jo ingenting. Morsomt å ha en konkret katt å fore på.

Skrevet

Kunne tenkt meg å gjøre begge deler. :) Hvor får man kjøpt et slikt armbånd?

Gjest Gjesta
Skrevet

Der er forespørsel sendt. Siden jeg ikke kan ha katt pga allergisk samboer, kan jeg i det minste fjernadoptere en.

Skrevet

Synes det er et flott tiltak. Kanskje jeg skal fjernadoptere en katt? Vi har hund og allergi for katter i familien så en katt er ikke aktuelt her hjemme. Hadde vært fint å få hjelpe en katt da.

Gjest Gulltopp
Skrevet

Har akkurat fylt ut og sendt skjemaet!

Skrevet

Jeg har fjernadoptert lille Smilla! Nyyyyyyyyyyydelig langhåret svart liten pus. Kommer til å fjernadoptere fler også. Jeg elsker katter og har 2 stk selv.

Skrevet (endret)

Jeg er fjernadopsjons "mor" for en katt på kattehuset i Oslo. Det er ca 1,5-2 år siden jeg meldte min interesse og jeg har hatt flere katter på denne tida.

Selv har jeg 3 katter, hvorav to av de er "hittebarn" og jeg kan ikke si hvor utrolig glad jeg er i kattene mine.

Mannen min og jeg fleiper noen ganger med at vi egentlig er helt tullete, for vi kjenner ingen som går så opp i dyra sine som det vi gjør :rodme:

Endret av Tyren
Gjest seroxata
Skrevet

utrolig fint opplegg! JEg skal sende skjema nuh:) så gøy å kunne hjelpe til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...