Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Ser det er mange som kjøper armbånd for å støtte kampen mot dyremisbruk og liknende.. Men hvis du vil hjelpe på en litt mer konkret måte, så er fjernadopsjon kanskje tingen. For 35 kroner i mnd kan du hjelpe en liten katt eller hund.. Les mer på http://www.dyreneshus.no/underside_fjernad...ernadopsjon.htm Endret 14. juli 2005 av susanne
Gjest Gjest_mimmi_* Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 Synes dette er en fin måte å støtte deres arbeide på- Vi som eks.har hund, vet hva veterinær koster. Det er begrenset hva frivillige kan koste selv. Nå i ferietiden blir dyr dumpet. det passer hverken med hund eller katt! Det har aldri vert så ile som i år. Det er hunder og katter som har gått døden i møte om ikke frivilige har stilt opp. Om man ikke vil fjernadoptere, så kan man gi en engangssum!
Gjest Gitte Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 (endret) jeg og typen betaler for en søt pus som heter Victor hos dyrebeskyttelsen i oslo... han har to katter og hund, og jeg har hund, så enda en katt er uaktuelt. men å betale litt for en er helt greit. vi er flinke vi Endret 14. juli 2005 av Gitte
Lillesøster Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Sendt email om info. Betaler 200 kroner i året til dyrebeskyttelsen men det er jo ingenting. Morsomt å ha en konkret katt å fore på.
Fauna Skrevet 15. juli 2005 #5 Skrevet 15. juli 2005 Kunne tenkt meg å gjøre begge deler. Hvor får man kjøpt et slikt armbånd?
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2005 #6 Skrevet 15. juli 2005 Der er forespørsel sendt. Siden jeg ikke kan ha katt pga allergisk samboer, kan jeg i det minste fjernadoptere en.
monja Skrevet 15. juli 2005 #7 Skrevet 15. juli 2005 Synes det er et flott tiltak. Kanskje jeg skal fjernadoptere en katt? Vi har hund og allergi for katter i familien så en katt er ikke aktuelt her hjemme. Hadde vært fint å få hjelpe en katt da.
Smilla78 Skrevet 16. juli 2005 #10 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har fjernadoptert lille Smilla! Nyyyyyyyyyyydelig langhåret svart liten pus. Kommer til å fjernadoptere fler også. Jeg elsker katter og har 2 stk selv.
Tyren Skrevet 18. juli 2005 #11 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Jeg er fjernadopsjons "mor" for en katt på kattehuset i Oslo. Det er ca 1,5-2 år siden jeg meldte min interesse og jeg har hatt flere katter på denne tida. Selv har jeg 3 katter, hvorav to av de er "hittebarn" og jeg kan ikke si hvor utrolig glad jeg er i kattene mine. Mannen min og jeg fleiper noen ganger med at vi egentlig er helt tullete, for vi kjenner ingen som går så opp i dyra sine som det vi gjør Endret 18. juli 2005 av Tyren
Gjest seroxata Skrevet 18. juli 2005 #12 Skrevet 18. juli 2005 utrolig fint opplegg! JEg skal sende skjema nuh:) så gøy å kunne hjelpe til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå