AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Jeg skal kjøpe meg nye kofferter og vil gjerne ha samme type som jeg hadde før (ble ødelagt i en brann), men modellen gikk ut av produksjon i fjor og disse sidene er de eneste som har den inne. Er sportamore.no og bagbrookers.no seriøse sider eller er de scam? Noen som vet? Har du bestilt derfra før? Anonymkode: 68b12...f9f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Sportamore er seriøst ihvertfall, har bestilt derfra et par ganger selv 😊 Anonymkode: e5c08...04b
Million Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 (endret) Sportamore har jeg handlet fra flere ganger uten problem. Har fått det jeg har bestilt til rimelig tid og ikke noe problemer. Nå har jeg ikke testet ut kundeservicen deres i praksis da, siden det har gått på skinner for min del (har vel handlet derfra 3-4 ganger) så har jeg ikke hatt noen grunn til å kontakte kundeservicen deres. Kanskje den er bra, kanskje den er dårlig. Kundeservice-nivået er avgjørende for meg om jeg skal handle i en nettbutikk igjen. Har du skrevet noe feil i adressen til Bagbrookers? Får ikke opp noe nettside når jeg prøver å se der. EDIT: fant de, du hadde bare en O for mye i navnet - BagBrokers. Det ser bra ut. Norsk adresse, telefonnummer oppgitt. Men de oppgir ikke org.nr, som alle norske firmaer skal gjøre i nettbutikkene sine. Det var litt rart. Men de har gode skussmål og mange stjerner hos Trustpilot. Ville gått ut fra at det er en helt ok nettbutikk. NB! Handler du på nettet, bruk kredittkort, ikke bankkortet ditt. Det gir ekstra sikkerhet hvis noe blir feil eller tull. Da får du pengene igjen av kredittkortselskapet. Endret 3. august 2020 av Million
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Takk for svar Jeg finner ingenting som tyder på at de er scam, men har latt meg lure før, så greit å sjekke litt ekstra. Håper noen har erfaring med bagbrokers.no også. Hver av butikkene har bare den ene størrelsen inne, så jeg må bestille fra begge Anonymkode: 68b12...f9f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Da har jeg bestilt, så får vi håpe det går bra Anonymkode: 68b12...f9f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #6 Skrevet 5. august 2020 Tenkte jeg fikk oppdatere her. Har ikke fått somla meg til å bestille fra sportamore enda, men bestilte fra bagbrokers mandag kveld og i dag (onsdag) var den henteklar før klokka åtte i dag tidlig. Så det gikk utrolig fort! Anonymkode: 68b12...f9f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå