Gjest gift200805 Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Kan noen hjelpe meg med hva denne salmen heter på norsk og hvor jeg kan finne teksten. Takk!!!
Cr@sh Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 Kan noen hjelpe meg med hva denne salmen heter på norsk og hvor jeg kan finne teksten. Takk!!! ← Den heter NÅ ER DET MORGEN, TÅKENE LETTER. Vi brukte den under vielsen vår. Er helt nydelig på norsk. Og ja, Lassie, det er en salme.
Cr@sh Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Kan noen hjelpe meg med hva denne salmen heter på norsk og hvor jeg kan finne teksten. Takk!!! ← Hadde du vært registrert medlem, så kunne jeg sendt deg teksten på PM...
Gjest gift200805 Skrevet 14. juli 2005 #5 Skrevet 14. juli 2005 Takk for hjelpen. Da har jeg funnet salme nr og tekst. Nå må vi bare bli enig om vi skal ha den engelse eller norske versjonen. Veldig fine begge to!!
TeddyToria Skrevet 15. juli 2005 #6 Skrevet 15. juli 2005 Hadde du vært registrert medlem, så kunne jeg sendt deg teksten på PM... ← ...hadde du hatt bry til å sende meg en PM med den teksten!??
Cr@sh Skrevet 15. juli 2005 #7 Skrevet 15. juli 2005 ...hadde du hatt bry til å sende meg en PM med den teksten!?? ← Hei, har prøvd... men ser ut til at du har full innboks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå