Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun møter han og drikker kaffe. Han har prøvd seg mange ganger, men hun vil ikke da han er gift. Kona vet ikke om henne.

Min venninne synes det er helt greit siden de ikke går lenger. Jeg synes dette blir helt feil. Hun er singel.

Hva synes dere? 

Anonymkode: 7518e...f60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun bør kutte han ut. Hvilke intensjoner har venninnen din med denne "vennen"? 

Anonymkode: f2a0a...4f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun bør kutte han ut. Hvilke intensjoner har venninnen din med denne "vennen"? 

Anonymkode: f2a0a...4f9

Det jeg sa også. Hun synes det er koselig å prate med han.

AnonymBruker
Skrevet

Venninna di nyter oppmerksomheten hun får, og da er det ikke sikkert hun tenker så hardt på den kona. 
Men det er dårlig stil å holde på sånn 

Anonymkode: 97b76...76a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt, så lenge hun er klar på at hun ikke vil så .. jeg har jo hatt mine vennskap som har startet sånn, jeg sier nei og så får det være opp til dem om de vil henge med meg uten at det er noe kjangs på noe annet. 

Men legger de for mye an på meg blir det i min mening bare slitsomt, det må ebbe ut i noe platonisk for at jeg gidder å fortsette å ta en kaffe liksom. 

Men andre liker jo oppmerksomheten, at det er en liten seksuell spenning der eller noe oppmerksomhet uten noe mer.. synes forsåvidt det kan være greit også. Kona synes kanskje ikke det da, men jeg er nå en person som synes det er greit å ha litt gråsone-relasjoner. Hadde iallfall ikke lagt meg oppi om en venninne hadde det.

Anonymkode: 0d62a...aba

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun møter han og drikker kaffe. Han har prøvd seg mange ganger, men hun vil ikke da han er gift. Kona vet ikke om henne.

Min venninne synes det er helt greit siden de ikke går lenger. Jeg synes dette blir helt feil. Hun er singel.

Hva synes dere? 

Jeg vet ikke helt om jeg tror helt på dette siden han ønsker sex og hun sier hun ikke gjør pga han er gift. Det kan ikke gå mange gangene med kaffe før de knuller. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Peter007 skrev:

Jeg vet ikke helt om jeg tror helt på dette siden han ønsker sex og hun sier hun ikke gjør pga han er gift. Det kan ikke gå mange gangene med kaffe før de knuller. 

Vært venner i mange år.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun gjør vel ikke noe galt. Hun har fra sin side gjort det klart at hun ikke er interessert fordi han er gift, dvs han er automatisk ikke et partnerpotensiale.Det betyr gjerne akkurat det, at han er en venn, hun kommer ikke til å engang vurdere han som partner.  Hun syns han er en god og hyggelig venn, men platonisk vennskap er ikke greit? Om noen tøyer strikken er det jo denne mannen som prøver seg til tross for at han ER gift og har fått tydlige tilbakemeldinger... 

Anonymkode: 0c0ff...d4f

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vært venner i mange år.

Tror du på venninnen?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Peter007 skrev:

Tror du på venninnen?

Ja det gjør jeg. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere? 

Jeg synes man skal passe sine egne saker! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Sluttstykke skrev:

Jeg synes man skal passe sine egne saker! 

Riktig det, men jeg vil helst ikke høre på sånt engang.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Peter007 skrev:

Tuller du?

Damer kan holde på i årevis med å leve på menns oppmerksomhet. Og menn kan holde på i årevis med å håpe på noe mer enn kaffe. 

Anonymkode: 568e9...4ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det greit å ha venner av motsatt kjønn.

Anonymkode: 3ad70...e6a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det greit å ha venner av motsatt kjønn.

Anonymkode: 3ad70...e6a

Som kona ikke vet om og mannen prøver seg på?

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tuller du?

Damer kan holde på i årevis med å leve på menns oppmerksomhet. Og menn kan holde på i årevis med å håpe på noe mer enn kaffe. 

Anonymkode: 568e9...4ab

Holde han på gress som det ofte kalles ja det er sant.  

Men siden hun er gift og holder på som beskrevet virker det noe rart. Har det vært ei singel dame som hadde morro av dette med flere beilere har jeg skjønt det. Hun her må ha god tid. 

At mannen gidder holde på i årevis på denne måten er også rart når han håper på noe mer. Han må være hodestups forelsket i denne damen. Nærmest gjøre alt for henne. Han burde vel stikke fingeren o jorden og se at dette er håpløst. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Peter007 skrev:

Holde han på gress som det ofte kalles ja det er sant.  

Men siden hun er gift og holder på som beskrevet virker det noe rart. Har det vært ei singel dame som hadde morro av dette med flere beilere har jeg skjønt det. Hun her må ha god tid. 

At mannen gidder holde på i årevis på denne måten er også rart når han håper på noe mer. Han må være hodestups forelsket i denne damen. Nærmest gjøre alt for henne. Han burde vel stikke fingeren o jorden og se at dette er håpløst. 

Hun er singel  han er gift 

Skrevet
På 3.8.2020 den 15.09, AnonymBruker skrev:

Riktig det, men jeg vil helst ikke høre på sånt engang.

Spiller det noen rolle hva du ønsker å høre?

Er du her for sannheten eller for at noen skal lyge og fortelle deg det du vil høre bare?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, MarieLo skrev:

Spiller det noen rolle hva du ønsker å høre?

Er du her for sannheten eller for at noen skal lyge og fortelle deg det du vil høre bare?

Om hun vil fortelle meg dette må hun også tåle min mening. Og hvorfor skal jeg ha denne informasjonen? Er så sterkt imot sånt og det vet hun fra før.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om hun vil fortelle meg dette må hun også tåle min mening. Og hvorfor skal jeg ha denne informasjonen? Er så sterkt imot sånt og det vet hun fra før.

Du er sterkt i mot å passe sine egne saker, og ikke prøve å kontrollere andre?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...