Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har time hos gynekolog senere denne uken og i dag dukket mensen opp! Grunnen til at jeg har bestilt time er fordi jeg vil sjekke om jeg har pcos og også få en sjekk med ultralyd, for å se om hvordan ting ser ut der inne. Bestilte timen for en stund siden og det er ingen time i nær fremtid som jeg kan ta. Er det greit å dra til gynekologen selv om jeg har mensen?

Anonymkode: 5195a...a42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok litt an på. Jeg dro til gynekolog med mensen en gang for å ta celleprøve, da ble jeg sendt hjem. Men det var fordi det da ville komme for mye blod i prøven, og at jeg ikke ville kunne få et godt nok resultat.
Du kan jo ringe de og høre kan hende det går bra.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)  men jeg skal ikke nødvendigvis ta celleprøve. Tok for to år siden, så trenger ikke å ta før neste år igjen. Burde kanskje spesifisert mer i første innlegget, men i.o.m at jeg ønsker å sjekke meg for pcos, så ønsker jeg å se om det er mulig å se om jeg har cyster og om hun ser at jeg har hatt eggløsning osv. Har lest at man kan få mensen uten å få eggløsning. Så ønsker å sjekke om det er noe mulighet for at jeg kan bli gravid også. 
Jeg får ikke ringt de fordi de har sommerstengt helt til den dagen jeg har time. Det blir for kort tid å ringe og avbestille.

Anonymkode: 5195a...a42

AnonymBruker
Skrevet

Det går fint :)

Anonymkode: 9a847...903

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem. Gyn bare «tørker opp» litt inni der med en bomullsdott før hen sjekker og tar ul. Har hatt blødning under gyn undersøkelse flere ganger. :)

Anonymkode: 68117...5c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også tatt ultralyd (det gjør man når man sjekker for "cystene") når jeg hadde blødning, det gikk fint. 

Anonymkode: 114ff...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...