Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei..

Jeg fyller 30 om ett par måneder, jeg har nesten aldri feiret bursdag før og har lyst til å ha en fest da det er rundt tall.. 

Men jeg føler litt på det å arrangere det selv? Jeg har hintet til samboer i hele år at det hadde vært stas om han arrangerte noe for meg i år, men han har ingen interesse for det.. 

Jeg arrangerte 30 års lag for ene venninnen min tidligere i år og jeg er vel den som arrangerer for venner, men "får aldri noe tilbake" .. 

Dette er kanskje teit å "sutre" over.. Men jeg føler litt på det, og det er nok ikke bare bursdag som gjør dette, men jeg er den som er der for alle og som alle ringer når det er noe som skjer dem men ingen som hører på meg igjen.. 

Anonymkode: 45401...d54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er da helt normalt å arrangere noe slikt selv? Invitér venner og familie, kjøp inn mat og drikke. Send ut nabovarsel hvis du tror dere blir mange/høylytte. 

Anonymkode: 46e3f...a4f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vant til at man arrangerer sånt selv. Merkelig at samboeren din skal gjøre det? 

Anonymkode: 0ba86...c29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da virkelig ingenting å grue seg over, såfremt du ikke har folk å invitere!

Anonymkode: 8cb5e...b10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...