Energi-jenta Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Jeg har et barn som aldri har vært glad i å sitte i bil, men når jeg var på besøk hos min mor sovnet han faktisk i bilstolen hennes. Dette er noe han aldri gjør og jeg begynner å lure på om det kan være bilstolen vår som gjør at han ikke liker å sitte lenge i bil. Har dere noe erfaring med at 2-åringen din liker bedre/sover bedre i bilstol enn en annen? Issåfall hvilke var disse? Vi har Britax Dualfix og i mamma sin bil hadde hun BeSafe izi plus.
Shias Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Besafe izi plus er den beste stolen vi har hatt ☺️ Her varte den desverre ikke ut bakovervendt perioden. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Mini på 20 mnd har Max Way Plus og har hatt den siden hun gikk over fra babystolen. Sovner i den rett som det er, men har også turer hvor hun hyler og skriker som om stolen er fylt med nåler. Hun liker bare ikke å kjøre bil i våken tilstand, det er kjedelig å sitte fast. Anonymkode: 0e65b...291 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Har Britax Maxway og Besafe Izi Combi X3. Min på 4,5 år har aldri klaget. Begynner å bli trangt til beina i Izi Combi'en. Men Maxway monteres lenger ut på setet, så den har han grei plass til beina i. På lengre turer får han se på film med Ipad, da er det knyst stilt i timesvis. Anonymkode: 437fb...f77 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 Vi byttet fra dualfix til maxway plus, og fikk en fornøyd unge etter det. Anonymkode: c12e9...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 Min på 2,5 liker Britax Max way. Cybex Sirona S i-size som vi har i den andre bilen liker han ikke. Anonymkode: f40c6...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 Vi har Besafe izi plus, Axkid minikid og britax Max way. Vår og barnets favoritt er besafe izi plus 😊 Anonymkode: b0699...c12 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 Besafe izi plus er god på langkjøring. Mellomste vår klagde aldri i den. Nå har hun gått over til vanlig bilsete, og lillebror sitter i cybex sirona M-et eller annet. Han er liten av vekst og sitter veldig godt i dette enn så lenge. (Han er 85cm og 2 år) selv om det varer til barnet er 19 kg, tviler jeg på at det varer ut bakovervendtperioden. Får ingen klager da, og den er veldig kjekk siden den kan justeres på liggestilling veldig lett. Anonymkode: 94749...586 1
snurk Skrevet 5. august 2020 #12 Skrevet 5. august 2020 Jenta vår gråt seg gjennom hele det første året i bilstol og hatet å kjøre bil i mer enn 10 minutter. Så byttet vi til Besafe izi modular og det var mildt sagt en game changer 😂 nå kjører vi bilturer på 4 timer uten en eneste klage. Dyr stol, men 100% verd det. 1
Energi-jenta Skrevet 6. august 2020 Forfatter #13 Skrevet 6. august 2020 14 hours ago, snurk said: Jenta vår gråt seg gjennom hele det første året i bilstol og hatet å kjøre bil i mer enn 10 minutter. Så byttet vi til Besafe izi modular og det var mildt sagt en game changer 😂 nå kjører vi bilturer på 4 timer uten en eneste klage. Dyr stol, men 100% verd det. Det høres ut som min gutt også! Så bra dere fant en stol hun likte bedre TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå