Gå til innhold

Ble sammen med far til eldste igjen. Men det fungerer ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å gjøre det slutt, da ikke ting ble som jeg hadde tenkt. Jeg husker nå hvorfor jeg forlot han i fleste omgang. Problemet er jo at de to yngste taklet det meget dårlig da det ble slutt mellom meg og deres pappa. Det siste halve året har de gradvis vendt seg til at jeg er dammen med bf1. Det river i hjertet mitt å gjøre livet deres enda mer ustabilt :(

Anonymkode: e35b1...6d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er problemene så store at det er umulig å jobbe seg gjennom dem hvis man kommuniserer bedre? Prøvd parterapi? Enig i at dette blir veldig ustabilt, synes du bør ta noen runder med deg selv på om det er verdt det.. Blir det slutt nok en gang, bør du vurdere å være singel til barna er flyttet ut. Sorry hvis det virker krasst.. 

Anonymkode: 75eaa...5fa

• Liker 6
Skrevet

Holy shit! Stakkars barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig dårlig gjort å lage et så ustabilt oppvekstvilkår for barna dine. Tenker også på eldste som må bli utrolig forvirret av dette. Jeg ville virkelig prøvd alt for å få dette forholdet til å fungere (med mindre det er vold, mye kjefting osv). Dersom du går fra ham nå, bør du virkelig forbli enslig til alle barna er flyttet ut. Seriøst.

Anonymkode: f2aba...790

• Liker 5
Skrevet

Si til far det du skriver her. Du håpte at det skulle funke. Men nå får du en påminnelse om hvordan det var. Er det punkter han kan jobbe med, hvis han også bryr seg om ungene?! Hvis ikke så bærer han like mye ansvar

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor forlot du ham første gangen? Jeg tiltrer koret over, for det er dårlig gjort å lage en så ustabil hverdag for ungene. Det beste du kan gjøre nå er å gjøre fremtiden så stabil som mulig. Jeg sier ikke at du skal bli i et dårlig forhold, ingen skylder barna sine det. Men du bør nok være forsiktig med å introdusere nye menn inn i barnas liv. Klart, du kan ha en kjæreste, men da på dagene du ikke har barna. Etter hvert vil ungene bli så store at de ønsker at mor skal få seg ny kjæreste. 

Anonymkode: 859a9...b04

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...