AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Vet at det ikke er første tråden om temaet, men trenger å lufte litt. Venninna mi som alltid er med en uke på hytta tok med den nye kjæresten sin i år og de to første nettene nå har de hatt sex så vi hører det. Ikke spesielt høylytt, men når sengene knirker og veggene er så tynne at man hører kysselyder, så blir det ufrivillig nære - synes jeg. Dessuten lå jeg våken mye av første natta fordi det aldri tok slutt. Jeg er ikke den som dunker hånda spøkefullt i veggen og sier et eller annet morsomt og avvæpnende. Ikke kjæresten min heller, han blir flau og innesluttet. Så jeg tenkte å ta det opp under fire øyne med henne i dag. Er jeg helt idiot i såfall? Anonymkode: 29239...a49 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 (endret) Det er respektløst av de, MÅ de absolutt ha sex kan de ta seg en skogstur eller noe. Endret 3. august 2020 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Nei. Spør om de har sovet godt og så sier du med glimt i øyet mens du gjesper, at det er så lytt at man kan høre folk hviske eller KYSSE😉 Anonymkode: f7bf5...925 15
Hasselnøtter Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Du kan gjerne nevne at det holder deg våken, så kan de selv avgjøre om de skal gjøre noe med det. Du kan ikke forvente at de ikke har sex. De er jo til og med ganske stille. 9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 Dette er ikke et problem, naturlig å ha sex. Få deg ørepropper, dette bør du alltid bruke når du sover andre steder enn hjemme hos deg selv. Plugg ørene, sov. Ferdig. Anonymkode: 2f6b5...090 12
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke et problem, naturlig å ha sex. Få deg ørepropper, dette bør du alltid bruke når du sover andre steder enn hjemme hos deg selv. Plugg ørene, sov. Ferdig. Anonymkode: 2f6b5...090 Naturlig å bæsje, prumpe, rape, tisse. Det betyr ikke at de rundt må gå med propper i øra i tilfelle det skjer. Dessuten er det vel hi sin hytte. Anonymkode: e7d2a...48c 29
Isambard Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naturlig å bæsje, prumpe, rape, tisse. Det betyr ikke at de rundt må gå med propper i øra i tilfelle det skjer. Dessuten er det vel hi sin hytte. Anonymkode: e7d2a...48c Hva var egentlig poenget ditt her? Skal man nekte folk å bæsje fordi noen kan høre det? Skal man banke i doveggen og be folk dempe seg? 10
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 Det er ikke greit å holde folk våkne. Det gjelder i høyeste grad også knulling. Anonymkode: 89585...153 20
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #10 Skrevet 3. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke et problem, naturlig å ha sex. Dette er altså det DUMMESTE argumentet jeg ser! Anonymkode: 89585...153 16
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #11 Skrevet 3. august 2020 Enig med personen som nevner ørepropper..altså, dette kan vel ikke være et veldig stort problem? Plugg de inn og sov godt Anonymkode: 04c8c...ec3 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #12 Skrevet 3. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er altså det DUMMESTE argumentet jeg ser! Anonymkode: 89585...153 Ligeså. Anonymkode: 2f6b5...090 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #13 Skrevet 3. august 2020 Støtter generelt bruk av ørepropper ved støy. Dette hadde spart så utrolig mange konflikter! Etter jeg flyttet midt i byen begynte jeg å sove med ørepropper. Nå synes jeg det er helt fantastisk og et must. Bruker det selv når jeg sover steder hvor det strengt tatt ikke trengs. Blitt en vanesak. Anonymkode: a1f21...443 8
GammelKaktus Skrevet 3. august 2020 #14 Skrevet 3. august 2020 Tror ikke jeg hadde kommentert noe jeg, i så fall hadde det blitt noe slikt som at godt en av oss for oss noEr litt meg å komme med noe slikt. Støtter forslaget om ørepropper jeg, så kan du jo gi de og et par og kommentere at det er lytt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #15 Skrevet 3. august 2020 Jeg ville nevnt "det er veldig lytt i hytten alså". Med et smil Anonymkode: 6df35...cf5 14
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #16 Skrevet 3. august 2020 Ser ikke problemet, er heller ikke respektløst av fem å ha sex inne på et rom hvor dere ikke kan se, samt at de prøver å være så stille de kan. Folk må da få lov til å ha sex på soverom! Anonymkode: f0cc9...615 10
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #17 Skrevet 3. august 2020 Ville gjort de obs på at det er veldig lytt og at dere blir holdt våkne. Så kan de selv ta valget derfra om hva de vil gjøre. Anonymkode: 8fe10...ef6 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #18 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig med personen som nevner ørepropper..altså, dette kan vel ikke være et veldig stort problem? Plugg de inn og sov godt Anonymkode: 04c8c...ec3 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Støtter generelt bruk av ørepropper ved støy. Dette hadde spart så utrolig mange konflikter! Etter jeg flyttet midt i byen begynte jeg å sove med ørepropper. Nå synes jeg det er helt fantastisk og et must. Bruker det selv når jeg sover steder hvor det strengt tatt ikke trengs. Blitt en vanesak. Anonymkode: a1f21...443 Ørepropper løser mange problemer!! 🙂 Startet med dette pga nattarbeid, sove på dagtid. Nå har jeg fått formstøpte, som er laget for mitt øre. Nå bruker jeg dette hver natt..... Lyd går gjennom skallen, så man hører jo vekkeklokke for det. Eller brannalarm for eks. Anonymkode: 2f6b5...090 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #19 Skrevet 3. august 2020 uff så pinlig. derfor reiser ikke jeg med noen jeg må bo sammen med på ferie. De får versegod finne sin egen overnatting og der de holde på så mye de vil for meg. Lykke til! Anonymkode: e9703...b08 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #20 Skrevet 3. august 2020 At ikke par kan holde seg vekk fra knulling noen netter er bare helt på trynet. Anonymkode: 89585...153 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå