ostehøvel Skrevet 3. august 2020 #1 Del Skrevet 3. august 2020 Noen som har erfaring med billetter fra viagogo? Ser mye negativt om de, men lurer på om noen har gode erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Del Skrevet 3. august 2020 Ble svindlet der i fjor. Endte opp på en Ed Sheeran konsert i Stockholm, hvor jeg og niesen min ikke kom inn.. Ikke bruk dem. Fikk heller aldri noe erstatning såklart. Anonymkode: 6dfd7...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Del Skrevet 3. august 2020 Jeg brukte dem i 2014, kjøpte billetter til en konsert i London og kom inn uten problem. Søsteren min har også brukt dem tidligere uten å ha trøbbel Anonymkode: 1a258...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ostehøvel Skrevet 3. august 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 3. august 2020 Virker som det er 50/50... Mange er fornøyd og det har fungert bra. Men det er og en gjeng som har dårlig erfaring..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
axillea Skrevet 3. august 2020 #5 Del Skrevet 3. august 2020 Jeg har kjøpt billetter derfra en gang, og det funket heldigvis bra for meg. Men ser mange med dårlige erfaringer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Del Skrevet 22. juni 2022 RosaSokk skrev (På 3.8.2020 den 9.55): Jeg har kjøpt billetter derfra en gang, og det funket heldigvis bra for meg. Men ser mange med dårlige erfaringer også. Hvordan vet man at det er ok? Anonymkode: f9c37...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
axillea Skrevet 22. juni 2022 #7 Del Skrevet 22. juni 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan vet man at det er ok? Anonymkode: f9c37...188 Ikke godt å si. Vi tok en vill sjanse og det fungerte bra for oss 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå