Gå til innhold

Sex tar for lang tid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer syns at sex tar for lang tid og det blir derfor sjeldnere og sjeldnere mellom hver gang. Som mann har ikke jeg problemer med en kjapp en — det er hun som trenger tid på å komme. Jeg syns bare synd på hun hvis hun ikke får orgasme, og gjør det jeg kan for å hjelpe henne. Noen ganger klarer vi å komme på samme tid. Andre ganger hjelper jeg henne etter jeg selv har kommet. 

Er det godt nok med en kjapp en uten orgasme for damen? Jeg snakker ikke om hver gang men av og til. 

Anonymkode: a5b2d...25b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt - uten at jeg skal snakke for alle andre damer. Det er veldig bra at du er opptatt av at hun også skal komme i mål,så du skal ha creds for det. Jeg for min del har ingenting imot at jeg ikke kommer hver gang, og iværtfall ikke hvis vi bare tar oss en kjappis. Hvis jeg der og da er ute etter å komme,så kan jeg fikse det selv. Om hun trenger tid,så kanskje hun burde investere i en vibrator? Utrolig hva de kan gjøre for deg på kort tid😅

Anonymkode: 48047...fa8

• Liker 2
Skrevet

Ja. 

Men du må prate med henne om dette, stille henne dette spørsmålet. For vi her, ksn bare svare gir oss selv. 

Skrevet

Sex er mye mer enn orgasme. Noen ganger er jeg absolutt fornøyd med å gi ham nytelse eller bare kose litt. Å jage etter en orgasme hver gang, kan nesten være litt slitsomt, synes jeg. Særlig hvis jeg er sliten - da tar dessuten orgasmejaget enda mer tid. Derfor er kos uten press og kjappis´er greie løsning for oss i hverdagen og så setter vi heller av tid til mer «ordentlige» iblant.

Men, dette er noe dere to må ta en prat om. Du kan for eksempel spørre henne: «Hvis vi kun skal bruke ti minutter på litt sengekos før vi sovner, hva vil du foretrekke at jeg gjør for deg da?» Det kan være noe så enkelt som å kjærtegne henne eller holde henne tett inntil deg. Test det ut noen ganger til skuldrene hennes har senket seg. Og så kan du fortelle hva du ville likt og om hun er åpen for det - jeg tipper du er åpen for å gå mye mer rett på sak enn henne. 💜

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid trenger hun?

Jeg trenger også lang tid og det er frustrerende. Jeg skulle ønske at jeg og mannen min hadde flere kjappiser, men tror han får litt skyldfølelse for at det bare er han som nyter det, men det er jo ikke sant.

Jeg synes det er lettere å komme dersom vi har sex et par dager etter en kjappis. Blir jo stimulert, opphisset. Noe skjer med kroppen når jeg har sex, selv om jeg ikke får en orgasme. Det er også deilig å føle seg attraktiv og begjært, det gjør det lettere for meg å slappe av.

Tommel opp for flere kjappiser fra min side ihvertfall.

Anonymkode: cffca...293

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer selvsagt fra person til person. 

Jeg synes også det er plagsomt når mannen mener jeg MÅ komme.. Og ja, det fører innimellom til at jeg ikke vil ha sex. 

Når jeg er sliten (noe jeg ofte er, i småbarnstiden som vi er), synes jeg det er helt greit å bare avslutte om vi har holdt på lenge uten at jeg har kommet. Jeg orker ikke holde på i over en time, liksom, jeg vil SOVE.. 

Heldigvis har mannen skjønt at han kan spørre, vil du fortsette eller har du fått nok. 

Anonymkode: 52687...5d6

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer selvsagt fra person til person. 

Jeg synes også det er plagsomt når mannen mener jeg MÅ komme.. Og ja, det fører innimellom til at jeg ikke vil ha sex. 

Når jeg er sliten (noe jeg ofte er, i småbarnstiden som vi er), synes jeg det er helt greit å bare avslutte om vi har holdt på lenge uten at jeg har kommet. Jeg orker ikke holde på i over en time, liksom, jeg vil SOVE.. 

Heldigvis har mannen skjønt at han kan spørre, vil du fortsette eller har du fått nok. 

Han kan da vel ikke kommandere deg til å komme! skjønner godt at du ikke vil ha sex... Prøv heller å la kjærligheten få utvikle seg til sex, og ikke ha sex for å bevare kjærligheten... De fleste bommer akkurat der, det har jeg sett så mange ganger🙄

Skrevet

Det kan være deilig å ikke komme, også. Et kjapt morgenknull uten at jeg kommer kan gjøre at jeg er kriblende småkåt hele dagen og gleder meg til å komme hjem for å ta opp tråden. Og som noen over her nevner, at det er deilig med kroppsnærhet og å føle seg begjært.

Men viktig å komme iblant også, selvsagt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke greit for meg (kvinne)

Anonymkode: d682d...058

Skrevet

Jeg elsker kjappiser. Vil gjerne ha sex ofte, nesten hver dag. Men ikke for lange samleier. Max 5-10 minutter. Jeg får ikke vaginal orgasme, men kan få klitoris orgsme med kraftig stimulering. Syns det er «slitsomt» å måtte styre med det hver gang. En orgasme er god, men kort. Like mye begjæret som gir meg godfølelsen som orgasme. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva du eller hun mener med for lang tid. Personlig synes jeg du har en bra innstilling når du ønsker at hun også skal komme, for stadig sex uten at hun får orgasme tror jeg ikke er bra for sexlivet heller. 

Hva stresser hun med? Om klokken blir for mye er det ikke mulig å begynne litt tidligere på kvelden? Passe litt på at dere har sex når det er tid til å bruke litt tid? 

Vi har ofte sex over en time, uten at det føles for lenge. Det var bare uvant for meg i starten, vant med under 10 minutters menn som jeg var. 

Jeg kan skjønne det om du stresser med å gi henne orgasme, men om fokuset er på å nyte hverandre burde det ikke føles for lenge. 

Her er det ikke nødvendig med lang tid for å komme for noen av oss, men han liker å kose seg lenge, og jeg har lært meg å like det samme. Vi har tid, for vi tar oss tid. Sex er ikke noe som bare må gjøres fort unna. 

Anonymkode: 39da3...367

AnonymBruker
Skrevet

Kjappiser er vidunderlig, også om jeg ikke kommer, synes nå jeg. Jeg foretrekker faktisk det.

Hvis samboeren din vil ha orgasme hver gang, hvorfor bruker dere ikke en vibrator feks? Hitachi magic wand er et fantastisk sexleketøy som gir orgasme i løpet av noen sekunder, det øker også nytelsen under penetrering med 1000%. Hvorfor stresse, når man kan ha det himmelsk?

Anonymkode: 74cc1...719

AnonymBruker
Skrevet
På 4.8.2020 den 4.37, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva du eller hun mener med for lang tid. Personlig synes jeg du har en bra innstilling når du ønsker at hun også skal komme, for stadig sex uten at hun får orgasme tror jeg ikke er bra for sexlivet heller. 

Hva stresser hun med? Om klokken blir for mye er det ikke mulig å begynne litt tidligere på kvelden? Passe litt på at dere har sex når det er tid til å bruke litt tid? 

Vi har ofte sex over en time, uten at det føles for lenge. Det var bare uvant for meg i starten, vant med under 10 minutters menn som jeg var. 

Jeg kan skjønne det om du stresser med å gi henne orgasme, men om fokuset er på å nyte hverandre burde det ikke føles for lenge. 

Her er det ikke nødvendig med lang tid for å komme for noen av oss, men han liker å kose seg lenge, og jeg har lært meg å like det samme. Vi har tid, for vi tar oss tid. Sex er ikke noe som bare må gjøres fort unna. 

Anonymkode: 39da3...367

Har dere barn? Vi hadde tid før vi fikk barn, men nå, midt i verste småbarnshelvete, har vi ikke tid. Å legge seg tidligere enn vi allerede gjør, betyr null egentid etter at ungene er i seng. 

Før barn hadde vi som regel sex om ettermiddagen, men det er jo ikke et alternativ nå. Og når vi begge er i konstant søvnunderskudd, har vi som regel lyst til å sove og ha kjappis-sex enn å ha timeslange seanser hver gang vi skal ha oss. Da hadde det ikke blitt ofte sex... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke under sex uansett, så det kan kanskje påvirke hvordan du leser resten av svaret mitt. Uansett, det er ikke orgasmen som er det viktige for meg - jeg klarer å oppnå det på egenhånd, men vil alltid heller ha sex med mannen. Hudkontakt og nærhet, følelsen av å bli begjært, måten det styrker båndet oss imellom... det er det som er viktig. En kjappis bidrar til å fylle dette behovet. I tillegg gjør det at jeg på en måte "lader opp" litt seksuelt, og har mer lyst til en runde senere.

Anonymkode: 99845...d7a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ikke under sex uansett, så det kan kanskje påvirke hvordan du leser resten av svaret mitt. Uansett, det er ikke orgasmen som er det viktige for meg - jeg klarer å oppnå det på egenhånd, men vil alltid heller ha sex med mannen. Hudkontakt og nærhet, følelsen av å bli begjært, måten det styrker båndet oss imellom... det er det som er viktig. En kjappis bidrar til å fylle dette behovet. I tillegg gjør det at jeg på en måte "lader opp" litt seksuelt, og har mer lyst til en runde senere.

Anonymkode: 99845...d7a

Dette 🙌

Anonymkode: 6a929...284

AnonymBruker
Skrevet

Sex for meg har ingenting med orgasmen å gjøre. Av og til kommer jeg, veldig mange ganger gjør jeg det ikke. Det værste jeg vet er når mannen har et stort fokus på at jeg også skal komme og styrer, strever og stresser. Da føler jeg nesten det er noe galt med meg som ikke leverer den berømte orgasmen. 

Jeg elsker en kjapp en. Uten orgasmen for min sin del. 

Anonymkode: 2d500...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...