Gå til innhold

Uke 17 med nummer tre. Kjenner meg ikke gravid.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Det er ti år siden jeg sist gikk gravid, og da med gutt nummer to. Nå venter jeg i følge ultralyd ei jente. Fikk også beskjed om at morkaken ligger halvveis foran og oppover slik at hun sparker rett i den. Men alikevel.. magen føles helt tom.. 

kjenner ingen bevegelser, klarer ikke kjenne livmor noe sted.. når jeg ligger er magen helt pløs og ingenting kjennes annerledes inni der.. har sett en sprell levende baby i magen, men klarer ikke tro det. Blir psykisk dårlig av disse konstante bekymringer.. finnes det noen som har gjennomgått noe av det samme.. ?

Anonymkode: 99c6b...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag har upplevt samma sak. När de första symptomen och den molande värken jag upplevde i början försvann så kände jag ingenting. Innan ultraljudet började man nästan fundera om man bara inbillat sig alltihop🤪 Jag har både läst och hört att det är vanligt. När de tidiga symptomen lagt sig och man är i "mellanläget" där magen kanske fortfarande inte är så stor att den märks av så är det en vanlig känsla.

Skrevet

Jeg kjente ikke bevegelse før uke 20, og magen kommer ikke nødvendigvis før en stund etter oul. Jeg hadde ingen symptomer, men jeg er allikevel gravid, og alt sto fint til på oul. Masse liv nå, og stor mage, er i uke 33.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...