Gå til innhold

Hva synes du er beste måte å fjerne hår (legger)  

38 stemmer

1. 1. Hva synes du er beste måte å fjerne hår (legger)

• Epilator
      6
    • Barberer
      21
    • Vokser i salong
      1
    • Vokser hjemme
      4
    • Hårfjerningskrem
      5
    • Bladfri barbering
      0
    • Usikker
      0
    • Fjerner ikke hår!
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Selv har jeg ikke funnet "min metode", men veksler litt mellom voksing hjemme (kaldstrips), bladløs barbering og barbering. Har lyst til å kjøpe epilator, men må sette meg litt mer inn i det først.

Synes det hadde vært intr å høre hva andre gjør!

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest
Skrevet

Det er noe dritt uansett..

Epilator, krem, høvel osv osv.. Alltid røde nupper.. og håret blir ikke helt usynling.. alltid en viss "mørk skygge".. Men de såre røde nuppene er verst..!

Skrevet

Ja, ikke helt problemfritt å nappe de ut på den måten, det samme gjelder voks for min del. Tidligere brukte jeg bare disse metodene og smurte på antiseptiskkrem etterpå for hindre disse røde nuppene. Har gått over til krem og evt høvel i travle tider.

- viXen -

Skrevet

Jeg veksler litt mellom epilering og barbering med høvel. Er desverre ikke tøff nok til å epilere under armene enda...

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Veksler mellom kaldvoksing hjemme og hårfjerningskrem.

Skrevet

Holder meg til barbering jeg. Prøvd voks et par ganger, men det er noe av det vondeste jeg har gjort.

Gjest Gjesta
Skrevet

Kun Gillette. Alt annet får jeg inngrodde hår av. Det tar jo kjempekort tid i dusjen om morgenen.

Gjest Solsikke
Skrevet

Veksler mellom barbering, krem og voksing hjemme (både kaldstrips og varm voks). Prøvd epilator en gang, men det var litt for vondt for meg.

Skrevet

Voksing, barbering og epilering. Litt avhengig av hvor på kroppen. Gjør nå kun brazilian waxing på underlivet, men kommer til å dra over de voksede leggene med epilator når det gror ut mer. Vokset under armene på begynnelsen av sommeren, men der går jeg nå for barbering.

Catzy

Skrevet

Barberer, bruker BLUE gel fra King of Shaves, den er super!

Skrevet

Jeg veksler mellom å vokse hjemme og bruke barbermaskin.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Barberer undee armene. Tar brazilian hos hudpleier, og på leggene veksler jeg mellom epilator og voksing hos hudpleier.

Skrevet

Barbering, enkelt, raskt og effektivt.

Har også epilator, som gir godt resultat, men jeg må alltid psyke meg opp til å bruke den.

Skrevet

bruker høvel under armene og bikinilinja, epilerer leggene.

er ikke helt fornøyd med barbering, men har ikke hatt guts til å epilere under armene enda. prøvde meg på bikinilinja med epilatoren, det gjorde sinnsykt vondt og jeg fikk betente hårsekker etterpå, så sluttet kjapt.

Skrevet

Bruker epilator på leggene, men synes hårene kommer igjen veldig fort... :frustrert:

Under armene bruker jeg høvelen, det er så fort gjort i dusjen.

Men bikinilinja har jeg ikke funnet noen løsning på, jeg får inngrodde/betente hår(sekker) uansett... Epilatoren har jeg ikke turt å prøve her... AU! :sjenert:

Skrevet

Når det gjelder legger vokser jeg de hjemme. Synes ikke det er spes vondt. Har høy smerteterskel :-D

Skrevet

Jeg barberer. Har tidligere brukt litt hårfjerningskrem, men synes det er så mye kliss. Jeg ville egentlig gjerne vokse, for å holde hårene vekk lengre, men er litt redd for smertene... :rodme:

Gjest Milah
Skrevet

Jeg barberer, og det fungerer helt fint for meg.. Men har lyst til å kjøpe en epilator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...