AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Jeg har lyst til å kjøpe meg tarotkort da jeg synes det er veldig spennende, og jeg ønsker å lære mer om det. Men når jeg googler tarotkort så kommer det opp forskjellige typer? Kan noen hjelpe meg litt i gang her og anbefale hva jeg burde kjøpe? Dere må veldig gjerne komme med tips og råd for en nybegynner hvis dere vil. 😊😊 Anonymkode: f7dd2...28f
Erlic Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Jeg bruker Rider Waite sine fornøyd med dem. Vil ellers anbefale deg å føle på hvilke kort som tiltrekker deg som du dras til. Liten vits i å kjøpe kort du ikke er fortrolig med eller som virker skumle. Du skal jo bli kjent med kortene. Anbefaler deg å kjøpe «Den store boken om Tarot» av Jane Lyle i tillegg for å bli kjent med kortene og tarot generelt. Bruk mye tid på dem og legg din energi i kortene er mitt råd. Prøv deg frem. Etterhvert kan du bruke dem som veileder sammenkoblet med intuisjonen din. Veldig spennende:) Lykke til
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 10 minutter siden, Erlic skrev: Jeg bruker Rider Waite sine fornøyd med dem. Vil ellers anbefale deg å føle på hvilke kort som tiltrekker deg som du dras til. Liten vits i å kjøpe kort du ikke er fortrolig med eller som virker skumle. Du skal jo bli kjent med kortene. Anbefaler deg å kjøpe «Den store boken om Tarot» av Jane Lyle i tillegg for å bli kjent med kortene og tarot generelt. Bruk mye tid på dem og legg din energi i kortene er mitt råd. Prøv deg frem. Etterhvert kan du bruke dem som veileder sammenkoblet med intuisjonen din. Veldig spennende:) Lykke til Tusen takk for gode tips og råd! 😊 jeg skal sjekke ut boka du anbefaller! Anonymkode: f7dd2...28f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå