Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg tarotkort da jeg synes det er veldig spennende, og jeg ønsker å lære mer om det. Men når jeg googler tarotkort så kommer det opp forskjellige typer? Kan noen hjelpe meg litt i gang her og anbefale hva jeg burde kjøpe? Dere må veldig gjerne komme med tips og råd for en nybegynner hvis dere vil. 😊😊

Anonymkode: f7dd2...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Rider Waite sine :) fornøyd med dem. Vil ellers anbefale deg å føle på hvilke kort som tiltrekker deg som du dras til. Liten vits i å kjøpe kort du ikke er fortrolig med eller som virker skumle. Du skal jo bli kjent med kortene. 

Anbefaler deg å kjøpe «Den store boken om Tarot» av Jane Lyle i tillegg for å bli kjent med kortene og tarot generelt. Bruk mye tid på dem og legg din energi i kortene er mitt råd. Prøv deg frem. Etterhvert kan du bruke dem som veileder sammenkoblet med intuisjonen din. Veldig spennende:)

Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Erlic skrev:

Jeg bruker Rider Waite sine :) fornøyd med dem. Vil ellers anbefale deg å føle på hvilke kort som tiltrekker deg som du dras til. Liten vits i å kjøpe kort du ikke er fortrolig med eller som virker skumle. Du skal jo bli kjent med kortene. 

Anbefaler deg å kjøpe «Den store boken om Tarot» av Jane Lyle i tillegg for å bli kjent med kortene og tarot generelt. Bruk mye tid på dem og legg din energi i kortene er mitt råd. Prøv deg frem. Etterhvert kan du bruke dem som veileder sammenkoblet med intuisjonen din. Veldig spennende:)

Lykke til :)

Tusen takk for gode tips og råd! 😊 jeg skal sjekke ut boka du anbefaller! 

Anonymkode: f7dd2...28f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...