AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Del Skrevet 2. august 2020 Jeg tenkte å begynne med meal prep for å hjelpe meg å gå ned i vekt (om jeg har sunn mat liggende klart i kjøleskapet er det en mindre sjanse for at jeg kjøper take away f.eks) men kommer ikke på stort annet enn kylling, ris og brokkoli som kan bli kjedelig i lengden. Tips? Anonymkode: a2ce1...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 3. august 2020 #2 Del Skrevet 3. august 2020 Kokte, skrellede egg. Superrask og sunn snacks. Oppkuttede grønnsaker, feks. gulrot og kålrotstaver i vann. Grønnsakssuppe der du bare kan fylle på en skål og sette i microen? Kjøleskapsgrøt Ha sukkerfri skyr og cottage cheese tilgjengelig hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Del Skrevet 3. august 2020 Bare å lete på YouTube, nok av mealprep videoer der Selv lager jeg bare større porsjoner av hva enn vi har til middag, og fryser. Har alltid ferdige måltider i frysen, alt fra stekt ris til hjemmelagd pizza til chiligryte. Anonymkode: 376b3...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Del Skrevet 3. august 2020 Jeg planlegger hele uka, frokost, lunsj, og middag. Og ukeshandler. Av prepping gjør jeg, som eksempler; - lager eggmuffins og fryser. En slik er en passe frokost. - lager klar kjøleskapsgrøt for tre dager i slengen. - koker opp egg for fire dager i slengen. - vasker alt av grønnsaker, legger salat og skrelte gulrøtter i ziplokk poser, med mer. - kjøper ferdig stekt kylling, slik at det sammen med vaskede grønnsaker og kokt egg er raskt å lage seg en lunsjsalat - lager opp en fritatta som er lunsj til tre dager. - lager dobbel eller trippel porsjoner av supper og paier, og fryser. Min erfaring er at om man lager for lang tid i forveien så forringes smaken for mye. Og lager man ferdige retter (som wok og lignende) så smaker det ikke så godt på dag 2-3. Anonymkode: d305a...d08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Del Skrevet 3. august 2020 Magre gryteretter som fryses i posjonspakker. Fisk og grønsaker. Steke opp kylling for flere dager, og kutte klar salaten kvelden før. Anonymkode: 04d2a...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå