Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har tatt p pillene mine, og vil vi skal ha barn nå. Jeg føler meg ikke klar, er 38 han 42 og mener vi burde starte å prøve. 

Han tuer med å gå fra meg hvis jeg ikke gjør det. Vil jo ikke miste han heller. Så det trengs ikke å skrive eller nevnes 

Hva burde jeg gjøre? 

Anonymkode: f40e4...bd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har tatt p pillene mine, og vil vi skal ha barn nå. Jeg føler meg ikke klar, er 38 han 42 og mener vi burde starte å prøve. 

Han tuer med å gå fra meg hvis jeg ikke gjør det. Vil jo ikke miste han heller. Så det trengs ikke å skrive eller nevnes 

Hva burde jeg gjøre? 

Et forsøk på å snu problemstillingen om damer som slutter på pillen uten å si fra? I så fall ikke spesielt vellykket. En dame kan jo bare ha et nytt brett piller som tas i smug.

• Liker 17
Skrevet

Du må bestemme deg for om du vil ha barn eller ikke, og til du har bestemt deg så nekter du å ha sex med den idioten av en potensiell far. 

• Liker 7
Gjest Skogrose
Skrevet

Han der bør du miste, og det rimelig brennkvikt, FØR du blir gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Helt absurd at han presser deg på den måten.. Gå til legen og ta p-stav uten å si noe, den varer i 3 år om jeg ikke tar feil. Eller p-sprøyte som varer 3 mnd om gangen. Eller kjøp nye p-piller og gjem de for han. IKKE gi etter om du ikke er klar, et barn fortjener ikke det.

Anonymkode: 9f564...d8f

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Om barn er så viktig for han og ikke for deg er det jo et ultimatum. Viktig valg.

Når det er sagt... Han høres ikke ut som drømme mannen. Kanskje dere har det bedere hver for dere?  

Anonymkode: 7be70...049

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du er 38 år og fortsatt ikke klar?? Tikk-takk..... 

Anonymkode: c547b...1a1

• Liker 19
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt absurd at han presser deg på den måten.. Gå til legen og ta p-stav uten å si noe, den varer i 3 år om jeg ikke tar feil. Eller p-sprøyte som varer 3 mnd om gangen. Eller kjøp nye p-piller og gjem de for han. IKKE gi etter om du ikke er klar, et barn fortjener ikke det.

Helt absurd siden det er en mann mener du? Det finnes en rekke tråder der den gjeldende meningen er at menn som ikke vil ha barn ennå må dumpes. Sist var det vel en kar på 29 som burde bli far brennkvikt dersom han skulle være noe å ta vare på.

Endret av Brunello
  • Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er 38 år og fortsatt ikke klar?? Tikk-takk..... 

Anonymkode: c547b...1a1

Det tenkte jeg også. Hvis han vil ha barn og ikke du, så bør dere kanskje skille lag. Tiden begynner å renne ut.

• Liker 17
Skrevet

Ingen skal tvinge hverandre til å gjøre noe så stort, livsforandrende og fysisk krevende som å få barn. At han er villig til å tvinge deg er et stort faresignal.

• Liker 4
Skrevet

Han burde finne seg noen som faktisk vil ha barn med han. Tiden din renner ut, og det gjør hans også.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt ... Har du tidligere sagt til mannen din at du ønsker deg barn , men at du vil vente litt fordi du ikke er klar? 
Han har venta lenge, og nå er det snart forseint? 
Merkelig måte å starte familie på ..

Anonymkode: b5995...e5c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Brunello skrev:

Helt absurd siden det er en mann mener du? Det finnes en rekke tråder der den gjeldende meningen er at menn som ikke vil ha barn ennå må dumpes. Sist var det vel en kar på 29 som burde bli far brennkvikt dersom han skulle være noe å ta vare på.

Hva faen babler du om? Jeg ser ned på alle, mann eller kvinne, som presser og truer partneren til å få barn og driter i om de er klar for det eller ei. Og alle disse burde dumpes brutalt, men TS sier selv at det ikke er et alternativ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva burde jeg gjøre? 

Du burde gå fra han! 

Anonymkode: a46b2...0d0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er klar for barn må du la han gå, så han kan finne ei som vil det samme som han

Anonymkode: db856...d7e

• Liker 6
Skrevet

Da har du ikke sex med ham. Er barn skal være ønsket av BEGGE. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo for gammel til å få barn uansett 

Anonymkode: 00bbb...ba8

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo for gammel til å få barn uansett 

Anonymkode: 00bbb...ba8

Det vet du ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Vel, jeg synes du burde forlate han, det er jo din kropp og ditt valg om du vil ha barn . Det er ikke bare å skape et barn. Det må være veldig ønsket fra begges sider. Vil du egentlig ha barn eller ikke? Han har ikke lov til å true deg med å ta bort p-pillene dine.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For noen idiotiske svar du får her. Du går fra mannen hvis han tvinger deg til noe du ikke vil eller er klar for. Tikk takk kommentarer kan ts bli spart for. Hva faen bor i dere menneske? TS kutt han ut og slutt å bruk tiden hans hvis dere er så forskjellige på dette.

Anonymkode: d44c2...12c

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...