AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Når jeg blir penetrert Får jeg så mye orgasme at jeg tror jeg skal dø. Har hendt jeg måtte be han om å stoppe å ta en pause. Klarer ikke holde ut. Det er så kraftig.. det er helt sykt godt, men blir nesten for mye. Flere som har det slik? kvinne 25 Anonymkode: 26370...358 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg blir penetrert Får jeg så mye orgasme at jeg tror jeg skal dø. Har hendt jeg måtte be han om å stoppe å ta en pause. Klarer ikke holde ut. Det er så kraftig.. det er helt sykt godt, men blir nesten for mye. Flere som har det slik? kvinne 25 Anonymkode: 26370...358 Ja jeg har det sånn innimellom. Det blir så sensitivt at jeg må ha en bitteliten pause. Da skifter vi stilling sånn at han kan komme. Anonymkode: 38ea8...3cb 1
Bamseklemmer Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når jeg blir penetrert Får jeg så mye orgasme at jeg tror jeg skal dø. Har hendt jeg måtte be han om å stoppe å ta en pause. Klarer ikke holde ut. Det er så kraftig.. det er helt sykt godt, men blir nesten for mye. Flere som har det slik? kvinne 25 Anonymkode: 26370...358 Får du en stor orgasme som varer eller er det flere orgasmer i rekker, altså serieorgasmer?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 5 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Får du en stor orgasme som varer eller er det flere orgasmer i rekker, altså serieorgasmer? Det kjennes ut som én lang orgasme som ikke tar slutt hvis ikke jeg el kjæresten gjør en ekstra innsats som fører til at jeg når klimaks eller eksploderer. På en skala fra 1-10 der orgasme klimakset er 10, så ligger jeg på 9,95 i flere minutter helt til det eksploderer av seg selv, eller ved ekstra stimulering. Har begynt å få dette nå innimellom vanlige orgasmer. Ts Anonymkode: 38ea8...3cb 2
Bamseklemmer Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kjennes ut som én lang orgasme som ikke tar slutt hvis ikke jeg el kjæresten gjør en ekstra innsats som fører til at jeg når klimaks eller eksploderer. På en skala fra 1-10 der orgasme klimakset er 10, så ligger jeg på 9,95 i flere minutter helt til det eksploderer av seg selv, eller ved ekstra stimulering. Har begynt å få dette nå innimellom vanlige orgasmer. Ts Anonymkode: 38ea8...3cb Det høres jo sinnsykt deilig ut da, regner med du ikke klarer det uten å lage lyd og får skjelvinger? Jo det finnes teknikker som gjør at du kan oppnå serieorgasmer, men det er ikke teknikken alene som gjør det, og det er mye som skal klaffe. Første gangen jeg opplevde det trodde jeg gjorde noe var galt fordi hun gråt, hun gråt i ekstase sa hun og har aldri opplevd maken så deilig, sa hun. Det er sikkert best å få noen normale orgasmer igjen ja, da blir det jo så mye deiligere når du får det til igjen... 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 5 timer siden, Bamseklemmer skrev: Får du en stor orgasme som varer eller er det flere orgasmer i rekker, altså serieorgasmer? Den er konstant. Altså heletiden Anonymkode: 26370...358 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 Jepp. Vi fortsetter bare etter en liten pause Anonymkode: a6774...244 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den er konstant. Altså heletiden Anonymkode: 26370...358 Hadde det sånn da jeg var yngre, hadde ikke klart å fortsette etter det. Det hendte jeg konket ut midt i, og sovnet rett etter. Med tiden har det blitt bedre, kan stykke det opp litt mer. Anonymkode: 83db6...9f2 1
draug 75 Skrevet 3. august 2020 #10 Skrevet 3. august 2020 Jeg har av personlig (det høres ut som skryt, men er ikke det fordi det har mer med henne å gjøre enn med meg ) fått bragt i erfaring at dette ikke er helt uvanlig. Men det er jo bare å ta løs igjen snarest mulig? Hvis det ikke blir som hun som sparka meg i pungen da hun kom.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #11 Skrevet 3. august 2020 2 timer siden, draug 75 skrev: Jeg har av personlig (det høres ut som skryt, men er ikke det fordi det har mer med henne å gjøre enn med meg ) fått bragt i erfaring at dette ikke er helt uvanlig. Men det er jo bare å ta løs igjen snarest mulig? Hvis det ikke blir som hun som sparka meg i pungen da hun kom. Hahahahahaha...huff! Tror (utover det du beskriver) at de fleste menn tar det som et kompliment, mer enn som en skuffelse, selv om samleiet blir avbrutt. Man må jo bare lære seg å la mannen komme omtrent samtidig, det er ikke så ofte menn ønsker å fortsette etterpå, uansett. Anonymkode: 83db6...9f2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #12 Skrevet 3. august 2020 Har bare hatt sex med ei som var ekstremt følsom. Hun kom flere ganger, men det gikk ofte bare 1-2 min med sex før hun kom. Så måtte vi ha pause, og hun var klar igjen. Kunne fot komme 10-15-20 ganger ila. av en kveld. Det var både vaginalt, analt, og på klitoris. Selvfølgelig føles det jo litt stas å være mannfolk der, men det har jo mye med følsomhet å gjøre. Anonymkode: ee106...3a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå