AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Del Skrevet 2. august 2020 Gjør det noe at jeg spiller på telefonen til tabeletten virker? Jeg orker ikke ligge å gruble. Vil sovetabeletten virke likevel? Sovner jeg med telefonen i handa? Anonymkode: 3f260...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Del Skrevet 2. august 2020 Det er veldig dumt. Du kan finne på å gjøre mye rart på telefonen som du ikke husker etterpå. Du kan risikere at virkningen går over etter en tid hvis du holder deg våken, og da kan det bli veldig vanskelig å sovne etterpå. Det lureste er å ta sovepiller på sengekanten. Ta tiden. Etter ti min legger du deg til å sove. Sett gjerne på en podcast, still den inn på 5 min. Anonymkode: 07d82...1d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Del Skrevet 2. august 2020 Har selv tatt to imovane for 15 minutter siden. Ligger nok på mobilen en stund til. Står fast på imovane. Anonymkode: 17050...3a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheik Skrevet 2. august 2020 #4 Del Skrevet 2. august 2020 Det er lurt å kombinere tabletten med riktig søvnhygiene. Slik som ikke drikke koffein etter kl 17, ingen skjermbruk én time før leggetid osv. I stedet for å bruke mobil, kan du heller lese en bok. Vil også anbefale å legge telefonen i stua/et annet sted enn soverommet på natta. Om du er avhengig av klokke på soverommet, finnes det gode, gammeldagse klokker. Jeg leter selv etter en slags vekkeklokke som kan kobles mot Spotify slik at jeg kan høre på podcasts. Det gjør det lettere for meg å legge fra meg mobilen for kvelden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexz Skrevet 5. august 2020 #5 Del Skrevet 5. august 2020 Det er farlig , tlf kan eksplodere . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 5. august 2020 #6 Del Skrevet 5. august 2020 Anbefaler, som noen andre også nevnte, å heller lese en bok. man kan bli tøvete av sovetabletten (kommer an på hvilken type så klart, men Imovane og Stilnoct kan få en til å skrive mye rart på forum og facebook som man ikke husker dagen etter) I tillegg så kan man bli liggende og glo på telefonen lenge, fordi man skal sjekke alle some plattformer osv. Lyset fra telefonen motvirker også naturlig tretthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå