AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Med første tror jeg at jeg kjøpte inn babytøy allerede i uke 6. Lykkelig uvitende om prosentandel som mister. Heldigvis gikk det bra 💙 Nå er jeg i uke 10, og har kjøpt en svangerskapsbok/babybok. Har dog ikke skrevet i den ennå, vil vente til ultralyd i uke 12. Da kommer jeg nok til å titte litt på noen små plagg også, vanskelig å dy seg 😍 Hva med dere? Anonymkode: 29376...71e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Har kjøpt utstyr jevnt utover i svangerskapet (er i uke 31 nå og det meste er på plass). Har holdt på med husbygging og flytting og hatt masse utgifter pga det så har måttet begynne å kjøpe babyutstyr tidlig for å få råd til alt. Begynte tidlig i 1. trimester vi også (seng, stellebord, vippestol etc..) men tenkte at om det går galt så kommer vi jo til å få det til en gang uansett. gikk heldigvis bra! Vogn har vi vært heldig å få av kommende besteforeldre😍 Anonymkode: 316b0...e9a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kjøpt utstyr jevnt utover i svangerskapet (er i uke 31 nå og det meste er på plass). Har holdt på med husbygging og flytting og hatt masse utgifter pga det så har måttet begynne å kjøpe babyutstyr tidlig for å få råd til alt. Begynte tidlig i 1. trimester vi også (seng, stellebord, vippestol etc..) men tenkte at om det går galt så kommer vi jo til å få det til en gang uansett. gikk heldigvis bra! Vogn har vi vært heldig å få av kommende besteforeldre😍 Anonymkode: 316b0...e9a Vi kommer også til å spre innkjøpene litt for å få råd til alt 😍 Er en god del penger som forsvinner til utstyr og tøy 🥰 Anonymkode: 29376...71e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå