AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Jeg går på P-piller og har regelmessig sex. Plutselig en eller to dager siden fikk jeg veldig ømme pupper, nesten litt vondt til tider også. Jeg hadde mensen for nesten to uker siden, så det burde ikke være det. Og dessuten kan jeg få ømme pupper før mensen, men aldri så ømme. Sovnet her om dagen med sports- bh på, kan det gi et slikt utslag? I tillegg har jeg vært mer trøtt enn vanlig.. Jeg har ikke hoppet over å ta pillene (loette), men har tatt de senere på dagen (men innen 12 timer er par ganger).. Anonymkode: 2b34a...830
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 La meg se i spåkulen. Nei, du er ikke gravid. Anonymkode: 432de...03c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg se i spåkulen. Nei, du er ikke gravid. Anonymkode: 432de...03c Vet at folk ikke er synske, men kanskje noen har en formening? Anonymkode: 2b34a...830
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet at folk ikke er synske, men kanskje noen har en formening? Anonymkode: 2b34a...830 Min formening er at du ikke er gravid. Anonymkode: 432de...03c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå