Gå til innhold

Tinder - "Tar det som det kommer"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man spør en på Tinder hva personen er ute etter, og han svarer : "har ingen forventninger, det som skjer det skjer - hva det enn måtte være. Men vil jo ha noen å slappe av med."

Hva er personen egentlig ute etter da? Er det noen å satse på?

Anonymkode: 143cb...53d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Men vil ha noen å slappe av med" høres jo ut som om h*n ønsker noen å henge med også, så da blir det jo mer som et forhold. Kan jo være redd for å skape "forventninger".

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at han er åpen for forhold om det klaffer, men ikke vil virke for på/desperat ved å si det..?

Anonymkode: e7260...6c9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mange er livredd for å si at de er ute etter et forhold fordi de av en eller annen grunn tror det betyr at man blir sammen med alt og alle, så du kan bare spørre litt mer inngående om han er ute etter et forhold. Om du selv sier at du ser etter forhold så vil han nok si det om han ikke er det.

Anonymkode: 4df86...a31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som skriver i bioen sin at de er ute etter et forhold virker litt desperate etter min mening. Det fremstår som at de er åpen for alt og alle. Det er mer spesielt om han egentlig ikke trenger et forhold, men etter hvert vil inngå et forhold med akkurat deg, liksom.

Jeg er absolutt ute etter et forhold, en forelskelse, en drømmemann, men det er ikke noe jeg skriver eller snakker om! Man snakker med de man liker og så får man møttes og tatt det derfra. Forhold eller ikke er ikke noe man kan avtale på forhånd, vi er ikke roboter. «Ikke sveip høyre på meg om du ikke vil ha et forhold» bla bla. Finnes det noe mer turn off??

Anonymkode: c410a...446

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er bare redd for å bli brukt for sex når jeg kanskje utvikler følelser.. Har ikke lyst å havne i den situasjonen .  "Noen å slappe av med", det høres ikke ut som en fuckfriend?

Ts

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker det bare er bedre å prate/møtes se om man har kjemi enn å drive å spørre hva man er ute etter. Det setter et press på den andre og skaper en kunstig forventning.

Jeg misliker hvertfall sterkt å få spørsmål om hva jeg er ute etter. Så spør heller aldri noen om det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen er jo faktisk kun ute etter sex, og dem er det greit å utelukke.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet det innimellom fordi jeg rett og slett har gitt opp å finne noen det klaffer med

Anonymkode: 6e1c2...ec6

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Har skrevet dette før, men synes det er litt rart. Jeg har skrevet at jeg er ute etter noe seriøst. Hvorfor det da liksom skulle bety at jeg er åpen for alt og alle skjønner jeg ikke helt. 

Selv om jeg skriver det så tror jeg ikke at alle jeg chatter med skal det bli noe med. Må jeg virkelig presisere det? Synes det er helt åpenbart at selv om man skriver det så ser man selvfølgelig ting an. Trodde egentlig at det er åpenbart at et forhold ikke oppstår etter 3 meldinger. 

Det høres egentlig ut som han er åpen for det meste. Både noe seriøst og noe mer tilfeldig.

AnonymBruker
Skrevet

Man må jo ta ting som det kommer.....noe annet vil jo være umulig.

Vet jo ikke hva som skjer, eller hva man møter på. Sånne som er desperate og skal stifte familie er jo helt skrudd.

Anonymkode: 7e297...68f

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er bare redd for å bli brukt for sex når jeg kanskje utvikler følelser.. Har ikke lyst å havne i den situasjonen .  "Noen å slappe av med", det høres ikke ut som en fuckfriend?

Ts

Så la vær å ha sex. Det å bli kjent med mennesker er ikke det samme som å ligge med dem, vær ærlig på hva du vil og ta det derfra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville tolket det som at vedkommende ikke er ute etter forhold men sier jatakk til selskapsdame så lenge du ikke krever noe. 

Anonymkode: 76419...a5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I mitt hode betyr "tar det som det kommer" at man har det fint alene, men er åpen for et seriøst forhold hvis det føles riktig med noen. De aller fleste ønsker jo den eneste ene å dele livet med, men dette er jo ikke noe som kan "avtales" på forhånd. Da er det jo best å bare være åpen og ta ting som de kommer, enten det er den store kjærligheten eller en flørt. Det finner man jo ut av etterhvert som man blir kjent med noen. 

Anonymkode: aa712...7a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han sender kyss og blunk smileys allerede, er han en fuckboy da?

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som skriver i bioen sin at de er ute etter et forhold virker litt desperate etter min mening. Det fremstår som at de er åpen for alt og alle

Nei, det at man er ute etter et forhold betyr nettopp det at man IKKE er åpen for alt og alle...  Da er man jo ute etter EN person som man matcher med og som det funker med over lang tid og ikke bare "noen å henge med" som så mange kaller det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ute etter et forhold med rett person, men det betyr jo ikke at sex, øl, kino, tur eller vennskap med andre er utelukket.

Anonymkode: 68212...390

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man spør en på Tinder hva personen er ute etter, og han svarer : "har ingen forventninger, det som skjer det skjer - hva det enn måtte være. Men vil jo ha noen å slappe av med."

Hva er personen egentlig ute etter da? Er det noen å satse på?

Jeg kunne nesten ha svart noe tilsvarende. Jeg er ikke på tinder, men på en annen side. Egentlig mest for å se meg litt rundt, chatte litt, treffes etterhvert om det klaffer. Litt sånn, det som skjer det skjer. Kan legge til at jeg er absolutt åpen for forhold og forelskelse, men ingen stress. Å ta det helt relax kjenner jeg passet meg fint. Kvinne her.

Anonymkode: b6631...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...