AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Vi har vært sammen i 10 år og hatt mye sex, den første mnd vi var sammen knullet vi 4-5 g i døgnet. Det siste halvåret et par ganger i uken max fordi jeg har pendlet, og i sommer måtte jeg operere i livmoren og da var det ikke sex på 2 uker etterpå. Sliter også med dårlig nakke, hodepine og prolaps i korsrygg som har kommet de siste to årene. Ikke alltid i form, men sier ja nesten hver gang han vil ha sex for å slippe klaging. Vil jo selv også ofte, men han kommer meg alltid i forkjøpet. Fra torsdag kveld og til i kveld har vi hatt oss 6-7 ganger, og han KLAGER! Han sier at 3 g pr dag er minimum. Prøver å forklare at jeg mister lyst, blir svimmel&kvalm og får vondt i ryggen når det er knulling hver dag, og på dager som i dag da vi har knullet mye. Han sier da at han må vurdere å få inn en vikar, og så ler han litt og sier at det var en fleip, men jeg tror faktisk ikke at han fleiper. Han må være sexavhengig siden han bruker sex i alle situasjoner der han er kåt, trøtt, lei seg, kjeder seg. 🙄 Anonymkode: 4f8b6...02a 1
Jasmine9 Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Det er jo ikke greit at han legger så press på deg. Dere har masse sex og han fleiper (?) med at det ikke er nok. Det skaper jo en usikkerhet mellom dere. Runker han ikke når du ikke kan bli med? 17
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Det å begynne å fleipe om at han skal få inn en vikar tror jeg bare er manipulering til å få deg til å føle at du må ligge med han. Det å manipulere seg og klage sei til sex er voldtekt. Du burde virkelig snakke med han om det og lære deg å si nei. Å aldri føl at du må noe du ikke vil. Anonymkode: d09c4...8a7 15
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Å heeeeerregud! Hadde blitt gaaaal. At du orker å være sammen med en sexavhengig. Hvordan tror du han blir å leve med når dere får barn evt? 🥴🥴 Anonymkode: 4a8d7...15e 12
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Sånn var samboeren min også. Vi hadde sex minst to ganger om dagen, selv da jeg var høygravid. Da fant jeg ut at han snakket med andre damer på nettet, og langet ut til de ukjente damene at jeg ikke ga han nok. Så noen får aldri nok, uansett hvor mye du gir.. Anonymkode: 541fa...b94 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å heeeeerregud! Hadde blitt gaaaal. At du orker å være sammen med en sexavhengig. Hvordan tror du han blir å leve med når dere får barn evt? 🥴🥴 Anonymkode: 4a8d7...15e Han har barn, jeg kan ikke få barn. Ts Anonymkode: 4f8b6...02a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å begynne å fleipe om at han skal få inn en vikar tror jeg bare er manipulering til å få deg til å føle at du må ligge med han. Det å manipulere seg og klage sei til sex er voldtekt. Du burde virkelig snakke med han om det og lære deg å si nei. Å aldri føl at du må noe du ikke vil. Anonymkode: d09c4...8a7 Jeg begynte å si nei for 2 år siden, og etter det hadde vi sex 1 g daglig. Da ble det bare enda mer klaging sånn som: Vi har aldri sex lengre, før var du så villig men nå gidder du ikke. I dag sa jeg til han at vi har ikke lite sex når vi har sex flere ganger i uken og sees 2-3 dager pr uke pga pendling. Han svarte at det er altfor lite, og at han mener vi nesten ikke har noe sex og at vi må ha sex minimum 3 ganger pr dag for at han skal være fornøyd. Ts Anonymkode: 4f8b6...02a 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynte å si nei for 2 år siden, og etter det hadde vi sex 1 g daglig. Da ble det bare enda mer klaging sånn som: Vi har aldri sex lengre, før var du så villig men nå gidder du ikke. I dag sa jeg til han at vi har ikke lite sex når vi har sex flere ganger i uken og sees 2-3 dager pr uke pga pendling. Han svarte at det er altfor lite, og at han mener vi nesten ikke har noe sex og at vi må ha sex minimum 3 ganger pr dag for at han skal være fornøyd. Ts Anonymkode: 4f8b6...02a Du må egentlig bare stå på ditt og fortsette å si nei. Og du burde ta opp med han at han kanskje klager for mye. Det er lov å kommunisere men han skal ikke få deg til å føle pressa. Gjennomsnittlig har jo par 1 gang i uka tror jeg det var, så han må nok være litt avhengig ja. Anonymkode: d09c4...8a7 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 Tror jeg hadde sagt noe sånn som: "ja, vær så god å få inn en vikar, men det må være en som stiller opp på heltid..." og så hadde jeg pakket snippsekken og logget ut av det forholdet... Anonymkode: 2475f...108 27
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #10 Skrevet 2. august 2020 Hvorfor gidder du? Anonymkode: 45d1d...429 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #11 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du? Anonymkode: 45d1d...429 Godt spørsmål. Jeg har ikke lyst at det skal bli slutt mellom oss for jeg er glad i han. Vi krangler ikke, han er ikke utro, flink med økonomi,veldig handy og fikser og ordner, utadvendt og sosial, kjekk å se på, morsom, kunnskapsrik og en veldig god far til sitt barn. Da er det bare for dumt at det skal bli slutt fordi han må ha sex så ofte. Ts Anonymkode: 4f8b6...02a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #12 Skrevet 2. august 2020 Da er 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt spørsmål. Jeg har ikke lyst at det skal bli slutt mellom oss for jeg er glad i han. Vi krangler ikke, han er ikke utro, flink med økonomi,veldig handy og fikser og ordner, utadvendt og sosial, kjekk å se på, morsom, kunnskapsrik og en veldig god far til sitt barn. Da er det bare for dumt at det skal bli slutt fordi han må ha sex så ofte. Ts Anonymkode: 4f8b6...02a Da er det bare å fortsette å spre beina, eller suge han så ofte at han blir fornøyd. Anonymkode: 701a4...7a5 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #13 Skrevet 2. august 2020 Jeg hadde ikke orket, kanskje pendlet litt mer? Må jo være deilig å få noen dagers avbrekk fra det maset. Kan han ikke runke? Uansett, jeg vet ikke om jeg hadde orket å leve sammen med en kåt kanin. Anonymkode: cac3e...8e4 2
Sheik Skrevet 2. august 2020 #14 Skrevet 2. august 2020 Det er jo ikke greit å bli med på pliktsex for å glede ham. Da blir det fort plagsomt for deg. Særlig når du er klar på at du har fysiske plager som gjør at du må begrense deg litt for helsens skyld. Jeg synes det er supert at du fortsatt har lyst til å ha sex selv om han vil ha mer. Kan dere forsøke å komme med et kompromiss? Det høres jo ut som om du tenner på ham og har sex fordi du har lyst, og det er kjempefint! Men dette går jo over i pliktsex når du gjør det oftere enn helsa di sier er riktig. 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #15 Skrevet 2. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynte å si nei for 2 år siden, og etter det hadde vi sex 1 g daglig. Da ble det bare enda mer klaging sånn som: Vi har aldri sex lengre, før var du så villig men nå gidder du ikke. I dag sa jeg til han at vi har ikke lite sex når vi har sex flere ganger i uken og sees 2-3 dager pr uke pga pendling. Han svarte at det er altfor lite, og at han mener vi nesten ikke har noe sex og at vi må ha sex minimum 3 ganger pr dag for at han skal være fornøyd. Ts Anonymkode: 4f8b6...02a Da må jo du bare si til han at du ikke er hans runkeverktøy. Og at du ikke orker å holde på sånn lenger. Du kommer til å få fullstendig avsmak på han og på sex om du ikke setter ned foten. Anonymkode: 01705...42c 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #16 Skrevet 2. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er Da er det bare å fortsette å spre beina, eller suge han så ofte at han blir fornøyd. Anonymkode: 701a4...7a5 Og den holdningen der er årsaken til at du er singel og bor i kjelleren til moren din. Anonymkode: 01705...42c 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #17 Skrevet 2. august 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt spørsmål. Jeg har ikke lyst at det skal bli slutt mellom oss for jeg er glad i han. Vi krangler ikke, han er ikke utro, flink med økonomi,veldig handy og fikser og ordner, utadvendt og sosial, kjekk å se på, morsom, kunnskapsrik og en veldig god far til sitt barn. Da er det bare for dumt at det skal bli slutt fordi han må ha sex så ofte. Ts Anonymkode: 4f8b6...02a Det er jo en jævlig svær ting da... Anonymkode: 01705...42c 2
Silva Pluvialis Skrevet 2. august 2020 #18 Skrevet 2. august 2020 3 ganger per dag? Det var da hinsides mye. Du får sende han å runke... 5
Silva Pluvialis Skrevet 2. august 2020 #19 Skrevet 2. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynte å si nei for 2 år siden, og etter det hadde vi sex 1 g daglig. Da ble det bare enda mer klaging sånn som: Vi har aldri sex lengre, før var du så villig men nå gidder du ikke. I dag sa jeg til han at vi har ikke lite sex når vi har sex flere ganger i uken og sees 2-3 dager pr uke pga pendling. Han svarte at det er altfor lite, og at han mener vi nesten ikke har noe sex og at vi må ha sex minimum 3 ganger pr dag for at han skal være fornøyd. Ts Anonymkode: 4f8b6...02a Mener han at én gang daglig er nesten aldri? Fyren har jo ikke bakkekontakt i det hele tatt. De aller fleste har ikke sex flere ganger om dagen. 11
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #20 Skrevet 2. august 2020 Han er sexavhengig. Få han til å søke hjelp. Anonymkode: 30af1...03e 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå