AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Jeg får orgasme veldig fort, både vaginalt og ved klitorisstimuli. Det som er kjipt er at jeg aldri får holdt på særlig lenge (jeg prøver å holde tilbake og ta det rolig men det pleier å bli ukomfortabelt til slutt så jeg må la meg selv komme), og etter jeg har fått orgasme så er jeg såpass sensitiv at jeg ikke klarer å fortsette. Klarer ikke å ha pause uten å miste lysten heller. Derfor får jeg aldri holdt på mer enn 5-10 minutter, og jeg skulle gjerne ønsket at jeg kunne enten holdt på lengre, eller at jeg kunne fått multiorgasmer. Noen tips? Anonymkode: 6b410...4b7
blaffen Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Be typen slutte å vaske seg, dessuten bør han begynne å behandle deg som dritt, gjerne sjekke opp moren din. Det burde få tenningsnivået ditt ned noen hakk.. Du vet, dette er et luksuproblem, kanskje du bare skal pule i vei til det går for deg, så bruker du orgasmepausen til å gå ned på typen, kanskje du klarer å beholde tenningen til du er klar igjen da?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg får orgasme veldig fort, både vaginalt og ved klitorisstimuli. Det som er kjipt er at jeg aldri får holdt på særlig lenge (jeg prøver å holde tilbake og ta det rolig men det pleier å bli ukomfortabelt til slutt så jeg må la meg selv komme), og etter jeg har fått orgasme så er jeg såpass sensitiv at jeg ikke klarer å fortsette. Klarer ikke å ha pause uten å miste lysten heller. Derfor får jeg aldri holdt på mer enn 5-10 minutter, og jeg skulle gjerne ønsket at jeg kunne enten holdt på lengre, eller at jeg kunne fått multiorgasmer. Noen tips? Anonymkode: 6b410...4b7 Orgasme etter 5-10 minutter stimulering er ikke spesielt fort. Høres normalt ut, og vel så det. Anonymkode: da7a4...9a9 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Prøv stillinger som ikke er så pirrende, tenk på triste ting i livet ditt sånn dødsfall av folk du står nær o.l Anonymkode: 8902d...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå