AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Jeg er veldig fornøyd med arbeidsplassen min og har jobbet der i snart to år. Er veldig glad i kollegaene mine og koser meg masse på jobb. Det er dessverre en som jeg jobber med som ofte er ufin mot meg og min kjæreste. Hvis jeg og han handler sammen og hun er på jobb kommer det kommentarer om hva vi handler og alltid kommer kommentaren «skjønner ikke hvorfor dere er så tynne». Kjæresten min er veldig høy og har en sykdom som gjør at han ikke produserer så mye muskler og ser veldig tynn ut. Når kjæresten min handler aleine får han også kommentarer fra henne om hva han har kjøpt, «Du vet det er femti kalorier per kjeks sant?». Når jeg kjøper lunsj kommer det kommentar på kroppen min og maten jeg spiser. Ellers så er det kommentarer f.eks. når det mangler penger i kassen at hun påpeker at jeg har tatt pengene foran andre kollegaer og når hun spør om jeg skal jobbe dagen etter og jeg svarer nei så sier hun «YES!» høyt foran meg. Jeg måtte bare skrive dette ned fordi jeg føler meg veldig ukomfortabel når jeg må jobbe med henne. hun hadde egentlig sluttet for en måned siden fordi hun skulle ut i ny jobb etter fullført utdanning, men i dag fikk jeg vite at hun kommer tilbake og at vi skal jobbe masse sammen framover. Er bare nitten og jeg har veldig dårlig selvtillit så tørr dessverre ikke å stå opp mot henne når hun er sånn. Jeg skjelver når jeg skriver dette fordi jeg gruer meg sånn til å jobbe med henne, føler meg også veldig teit som blir såret av holdningene hennes. Anonymkode: bbd30...b25
Lipyros Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Da sier du rett ut at hvis hun ikke har noe pent å si må hun holde kjeft. Det er normal folkeskikk og hun har tydeligvis ingen sosiale antenner. Hun har ingenting med deres kosthold å gjøre. Det burde heller ikke bry henne. Hadde en av mine ansatte kommentert hva en kunde eller medarbeider kjøpte hadde den blitt kalt inn på kontoret mitt for en snakk med det samme for det er ikke innafor 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, Lipyros skrev: Da sier du rett ut at hvis hun ikke har noe pent å si må hun holde kjeft. Det er normal folkeskikk og hun har tydeligvis ingen sosiale antenner. Hun har ingenting med deres kosthold å gjøre. Det burde heller ikke bry henne. Hadde en av mine ansatte kommentert hva en kunde eller medarbeider kjøpte hadde den blitt kalt inn på kontoret mitt for en snakk med det samme for det er ikke innafor Skal lære meg å håndtere henne, men vet aldri hva jeg skal si fordi det kommer alltid så brått på. Vil heller ikke være frekk tilbake. Ts Anonymkode: bbd30...b25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå