AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Dette kunne passet både under barn og familie, og singellivet også. Har veldig lite familie, og ingen her jeg bor, bortsett fra sønnen min. Jeg er ikke sammen med faren hans, så han bor 50% hos meg. Har lite venner, men de jeg har har familie med mann og barn, og er forståelig nok ofte opptatt. Kjipt å være den eneste uten «noe.» Er det andre enn meg som er ganske så alene i verden? I tillegg er jeg introvert, og litt sjenert, men føler stort behov for å utvide nettverket. Få venner i min situasjon, kjæreste. Har prøvd dating og heygirl, har en fritidsinteresse og, men det er vanskelig. Er i 30-årene. Anonymkode: df285...0c7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Ja, det er kjempevanskelig. Hva om du laster ned tinder og finner deg noen der som ønsker å stifte familie? Om du er lei av hjembyen din kan du kjøpe tinder plus, så kan du velge menn fra hvor som helst i verden. Du kan f eks velge Stockholm og se hva slags menn som befinner seg der. Så kan du reise å møte han. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Anonymkode: 208bf...eb1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er kjempevanskelig. Hva om du laster ned tinder og finner deg noen der som ønsker å stifte familie? Om du er lei av hjembyen din kan du kjøpe tinder plus, så kan du velge menn fra hvor som helst i verden. Du kan f eks velge Stockholm og se hva slags menn som befinner seg der. Så kan du reise å møte han. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Anonymkode: 208bf...eb1 Etter å ha vært på tinder i 4 år uten hell, har jeg slettet den. Ser heller ingen vits i å møte noen fra en helt annen by når jeg har barn. Anonymkode: df285...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er kjempevanskelig. Hva om du laster ned tinder og finner deg noen der som ønsker å stifte familie? Om du er lei av hjembyen din kan du kjøpe tinder plus, så kan du velge menn fra hvor som helst i verden. Du kan f eks velge Stockholm og se hva slags menn som befinner seg der. Så kan du reise å møte han. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Anonymkode: 208bf...eb1 Den var dagens! 😂🤣 Anonymkode: a3438...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå