AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Jeg er gravid i uke 12 og idag hadde jeg sex med samboer for andre gang på disse ukene (da jeg ikke har vært i form til dette tidligere) Det var utrolig godt og digg etter så lang tid MEN mot slutten begynte tårene å trille.. plutselig lå jeg der og gråt. Var ikke lei meg men jeg klarte virkelig ikke styre følelsene. Prøvde alt jeg kunne å ikke gråte men det var umulig å styre Aldri opplevd noe lignende før. Er dette noe som skjer andre eller er det noe rart med meg? Tårene triller fremdeles når jeg tenker på det. Jeg syns det var såå flaut😂😭 Anonymkode: 30875...ae0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Spørs om det er noe rart med meg🤦🏻♀️😅 Anonymkode: 30875...ae0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Hehe, sikkert ikke noe galt med deg. Hormoner kanskje? redd for barnet? uansett tror jeg ikke du treger bekymre deg :) Anonymkode: 81f9e...780
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Ja det er noe rart med deg er ikke vanlig det hvis det var de, du spurte om. Anonymkode: 7a8e5...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå