AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Er det normalt? Tenker dette er en kynisk handling av leder for å unngå å betale sykepenger. Anonymkode: b6122...619
powerpuffen Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Det er ikke normalt, og strengt tatt på grensen til ulovlig? Det er et krav fra norske myndigheter at du holder deg hjemme om du er "bare" forkjølet også, frem til du har fått et negativt testresultat. 3
Minya Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Paracet hjelper jo ikke en dritt mot forkjølelsesymptomer, med mindre det er feber og hodepine det er snakk om. Snørr, hosting og nysing forekommer jo uansett. 4
petterm Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Jeg ville testet meg uavhengig av hva sjefen sier, og så ville jeg sørge for å få noen skikkelige hostekuler på jobb - i god avstand til andre, men sånn at andre hørte det. Dårlig reklame for butikken med forkjøla ansatte på jobb, evt bedt tillitsvalgte ta det høyere opp i systemet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå