AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Hvordan er uteliv i Oslo nå? sitter man bare ved hvert sitt bord og stirrer. Jeg er singel og bruker ofte og gå ut alene, men det går vel ikke an nå når man må bestille bord og alt. Ønsker meg tilbake til gamle dager....da man kunne ha det gøy. Anonymkode: fe5d3...84e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan er uteliv i Oslo nå? sitter man bare ved hvert sitt bord og stirrer. Jeg er singel og bruker ofte og gå ut alene, men det går vel ikke an nå når man må bestille bord og alt. Ønsker meg tilbake til gamle dager....da man kunne ha det gøy. Anonymkode: fe5d3...84e Ikke så annerledes egentlig utenom mindre mingling og ingen dansegulv. Festen er bare tatt ut til gatene. Der folk ''sjekker hverandre opp'' nå. På McDonald's, på buss-stoppet, i køen på vei til utestedet for å få folk å få bord med. Hørt mange historier og sett mye selv på avstand. Vil egentlig si at utelivet er like bra som før, bare null dansing, utestedet er handicap, og det er på gateplan det skjer, ja. Anonymkode: 86dbf...3a8
Anbefalte innlegg