Gå til innhold

Menn. Bare bruk strømpebukse så mye dere vil. Ingen bryr seg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dårlig blodsirkulasjon i beina. Årer som stikker ut over alt om jeg ikke bruker støttestrømper. Det ser ikke bra ut. Derfor brukte jeg vanlig ugjennomsitig strømpebebukse for menn under shortsen  hele sommeren. Mye mer komfortabelt og gir litt mer komproment på hele beina og får de til å se bedre ut enn bare leggene med støttestrømpen. Men ingen har noensinne brydd seg eller sett rart på meg. Så her er det bare å kjøre på. Mye bedre med litt kompresjon på hele benet enn masse på bare leggen. Alt er borte. Blitt en urban look med tights under shorts, men ingen som bryr seg om det er strømpebukse. Hvorfor skulle det spille noen rolle? 

Anonymkode: 7aaa8...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt strømpebukser siden jeg var liten, bruker også tynne helt ned i 10 den.

Bryr meg ikke om hva andre mener og synes, går med det jeg føler for 😊

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg brukte tykke strømpebukser eller joggebukser under fotballshortsen og knestrømpene dratt opp til over knærne mens jeg spilte fotball. Men da syntes ikke strømpebuksene (eller joggebuksa). Praktisk for å holde varmen. Likte ikke å ha leggskinnene mot huden. Om det var varmt nok brukte jeg to par fotballstrømper, ett par under og et par over leggskinnene. Brukte tykke strømpebukser gjennom ungdomsårene om vinteren, men da med knelange tubesokker over som var det vi brukte på 90-tallet og tidlig på 2000-tallet, med bukse over, så syntes jo ikke. Aldri lagt merke til om menn som trener bruker tights eller strømpebukse under shortsen. 

Anonymkode: 49112...4f7

• Liker 2
Skrevet

Bare å ha på kjole også. Deilig det.

Anonymkode: fb852...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...