AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Er det noen her som driver å tar spørreundersøkelser på nett? har lyst å prøve, men vet lite om hvordan deg funker, hvilke sider bør en ta og hvilke bør en holde seg unna? noen deler bare ut poeng der man må bruke poengene i gaver. Jeg ønsker sider der man kan bruke poengene til å veksle inn i penger. Tjene noen ekstra i tillegg til jobben min. Har du noen tips til sider? Peiling på hva man kan rekne med å tjene i månen osv. Skriv gjerne. Vil høre fra deg! Anonymkode: e885b...613
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Jeg har gjort det. Det er bare snakk om småpenger som regel. Det er veldig dårlig timebetaling hvis man begynner å regne på det. Man må også være «på» så fort det kommer en undersøkelse, ellers er den full før du rekker å svare. Anbefaler deg heller å få en annen ekstrajobb hvis du kun ønsker en ekstra inntektskilde. Anonymkode: 4b0d5...e7e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som driver å tar spørreundersøkelser på nett? har lyst å prøve, men vet lite om hvordan deg funker, hvilke sider bør en ta og hvilke bør en holde seg unna? noen deler bare ut poeng der man må bruke poengene i gaver. Jeg ønsker sider der man kan bruke poengene til å veksle inn i penger. Tjene noen ekstra i tillegg til jobben min. Har du noen tips til sider? Peiling på hva man kan rekne med å tjene i månen osv. Skriv gjerne. Vil høre fra deg! Anonymkode: e885b...613 Valgte å bare bruke MOBROG. Siden jeg kun ønsker penger og ikke premier. Men er småpenger det er snakk om. Tjente 1000,- siden mars til juli. Anonymkode: 29ec5...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå