Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere andre hatt det likt? Gikk det over? Jeg kan se to tenner som nesten er oppe, og hun kobler seg av hele tiden og er så misfornøyd. Griner masse. Urolig ved amming. Jeg holder på å bli gal! 

Anonymkode: 30eba...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vurdert å gå over til flaske? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Kenelz skrev:

vurdert å gå over til flaske? 

Det er uaktuelt da hun er lik med flaske. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si at a baby er fire måneder. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er uaktuelt da hun er lik med flaske. 

Åja, tenkte mer om tennene plagde deg ved amming 😂 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kenelz skrev:

Åja, tenkte mer om tennene plagde deg ved amming 😂 

Nei, de er ikke ute enda. Det som er problemet tror jeg. Hun driver og gnager på henda og alt hun kan få inn i munn! 😂 Om de hadde plaget meg eller gjort vondt så hadde jeg vurdert det altså, men ikke noe problem enda. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Har noen av dere andre hatt det likt? Gikk det over? Jeg kan se to tenner som nesten er oppe, og hun kobler seg av hele tiden og er så misfornøyd. Griner masse. Urolig ved amming. Jeg holder på å bli gal! 

Har det sånn nå, bortsett fra at det ikke er tenner. Brystvegring er visstnok normalt for alderen og når tennene kommer. Det begynner å gå over nå men har hatt en uke jeg bare kunne amme når hun sov ellers var det krise og hun gikk heller uten. Det er dødsslitsomt. Vi har vel holdt på i 3 uker ish nå, må fortsatt amme på mørkt, stille rom men hun er i det minste våken. 

Anonymkode: 2f5bc...8b7

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har det sånn nå, bortsett fra at det ikke er tenner. Brystvegring er visstnok normalt for alderen og når tennene kommer. Det begynner å gå over nå men har hatt en uke jeg bare kunne amme når hun sov ellers var det krise og hun gikk heller uten. Det er dødsslitsomt. Vi har vel holdt på i 3 uker ish nå, må fortsatt amme på mørkt, stille rom men hun er i det minste våken. 

Anonymkode: 2f5bc...8b7

Faen da 😭😭 må også amme på mørkt og stille rom, og hun slår seg til og med vrang da også innimellom. Enkleste å få i henne puppen når hun sover eller akkurat våknet. Det er så slitsomt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...