AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Har en litt merkelig utfordring. Guttungen leke mye med lego, men sliter veldig med å løsne to flate fra hverandre. Negler knekker til stadighet og han har ikke funnet noen god metode. Selv bruker jeg tennene, men er vel ikke akkurat metoden å lære bort.... Noen gode tips til hvordan han kan gjøre dette? Anonymkode: 64b7f...4c6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Det finnes ett eget verktøy for å løsne Lego. Fra Lego. Følger ofte med i større pakker. De siste årene (city serien) er den oransje. Kanskkw dere har en slik? Ellers bruker jeg kniv. Anonymkode: 20131...872
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Påleggskniv eller tilsvarende. Anonymkode: ff641...8b4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ett eget verktøy for å løsne Lego. Fra Lego. Følger ofte med i større pakker. De siste årene (city serien) er den oransje. Kanskkw dere har en slik? Ellers bruker jeg kniv. Anonymkode: 20131...872 Vi har den, men fungerer dårlig på de små. Eksempelvis to lange 4-ere som sitter oppå hverandre. Anonymkode: 64b7f...4c6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Takk for tips om kniv, den tester vi ut i morgen Anonymkode: 64b7f...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå