Minnimus Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Jeg skal gifte meg i utlandet i August, og lurer på om det er noen som har noen gode råd på veien? Fant dere lokal fotograf for eksempel? Alt annet tror jeg er under kontroll...(håper det i hvertfall) Vielsen finner sted i Spania.
Pasha Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 Jeg skal gifte meg i new york neste høst.. og ang fotograf skal jeg bruke (trur jeg da) kusina mi som bor der og har jobbet som fotograf. dersom hun ikke kan bruker vi nok en lokal fotograf.. er jo fint å få noen bilder som viser hvor dere ble gift hen..
Nuwanda Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 jeg skal gifte meg i utlandet neste helg, og mitt tips må være å reise ned dit kanskje 4-5 mnd i forveien å få kartlagt det hele. Vi bruker bare "lokale krefter" og jeg ser at det tar mye tid på telefon for å få diskutert ting og en delavgjørelser mht eks. blomster dekorasjon må tas basert på hvordan man husker det var/bilder. I tillegg er det en del ting som du bare ser for deg i hodet ditt hvordan skal være ("for sånn har det vært i alle bryllup du har vært i") - men i utlandet kan det faktisk hende man gjør det helt anderledes. Så er du opptatt av detaljer - få detaljene "opp" i bevistheten din så fort som mulig og få kartlagt om det kan bli slik der dere skal holde deres bryllup.
Gjest Guest Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 Vi bestilte frisør og restaurant fra før (usett) og brukte bilder tatt av familien som var med.. (hans bror var "ansatt" som fotograf for dagen og tok jobben seriøst!)
Minnimus Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2005 vi reiste ned dit i februar og fikk ordnet med mat og serveringshjelp, og prøvesmakt litt lokal vin Blomster ordner seg alltid, det er ikke noe stress. Vi har også bvært på befaring hvor festen skal holdes. Engangskamera på alle bord har vært en stor success i andre bryllup, og er noe vi skal ha med også. Jeg tror jeg også skal spørre en bror om han kan være fotograf, god ide! Nå er det bare fire uker til! Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå