Gå til innhold

Black fridaytilbud på barnevogn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Pleier de å ha Black fridaytilbud på populære barnevogner eller er det ikke nødvendig å vente til da med å kjøpe? :)

Anonymkode: 06333...9d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en bugaboo hos barnas hus på 15 %. Tror det var ca fire ukers leveringstid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De store kjedene har gode tilbud med jevne mellomrom, trenger ikke vente til Black Friday. 

Og dessuten er de mest populære merkene(som f eks Stokke, Britax Premium, Emmaljunga) sjelden med på tilbud/kampanjer. 

Anonymkode: 0ba6f...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, Sydenkupp skrev:

Jeg kjøpte en bugaboo hos barnas hus på 15 %. Tror det var ca fire ukers leveringstid. 

Når fikk du 15%? Var det tilbud/kampanje eller? Ser jeg kan få 10% ved å melde meg inn:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når fikk du 15%? Var det tilbud/kampanje eller? Ser jeg kan få 10% ved å melde meg inn:) 

Sikkert på Black Friday siden det er det tråden handler om...

Anonymkode: 0b3fa...72b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
29 minutter siden, Klougart skrev:

Kjøp brukt! 

Er veldig enig, men ikke funnet den jeg vil ha brukt enda, så holder alle muligheter åpen:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det var kundeklubbtilbud. Husker det var tomt i nettbutikken og umulig å komme gjennom på telefon til butikkene, så jeg dro fysisk til butikken. 

Hvilken vogn er du på jakt etter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte bugaboo buffalo som utstillingsmodell til 6k på barnas hus, lurt å se når de skifter utstilling. De hadde flere modeller inne.

Anonymkode: ff0f6...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, Sydenkupp skrev:

Mulig det var kundeklubbtilbud. Husker det var tomt i nettbutikken og umulig å komme gjennom på telefon til butikkene, så jeg dro fysisk til butikken. 

Hvilken vogn er du på jakt etter? 

Bugaboo donkey duo 3, så får følge med, eventuelt vente til oktober og kjøpe i butikk da om det ikke er noen tilbud før, får jo 10% :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte easywalker harvey 2 på black friday, koster 8999 ny, fikk den da for 6500 (bag og sportsdel) på barnas hus:)

Anonymkode: 75b06...3ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte easywalker harvey 2 på black friday, koster 8999 ny, fikk den da for 6500 (bag og sportsdel) på barnas hus:)

Anonymkode: 75b06...3ae

Da venter jeg med å kjøpe og følger med i stedet og håper på salg i år også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bugaboo donkey duo 3, så får følge med, eventuelt vente til oktober og kjøpe i butikk da om det ikke er noen tilbud før, får jo 10% :)

Ring rundt til butikker og spør om de skal selge utstillingsmodeller. Jeg gjorde det i en periode, og fikk donkey til 30% :). Den er ganske overpriset i bruktmarkedet, så for min del lønnet det seg ikke å kjøpe brukt, dessverre. Og med en så dyr vogn ville jeg ha garanti og alt det der.

Anonymkode: e9215...f62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...