Gjest Gjest_bambi_* Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 jenter og gutter: hva er best: å komme inn med en halvstiv for at d skal vare lengre, eller en stor stiv en?
Pleier Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 Synes det er best når den er stiv. Synes lengden på samleie er like kort om den nå er halvslapp eller stiv.
Gjest Gjest_Karoline_* Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 Jeg foretrekker faktisk helt ærlig at han er litt 'halvslapp' når han tar meg fordi han er så stor at det gjør litt vondt når han er knallstiv i enkelte stillinger. Dersom han er knallstiv foretrekker jeg faktisk at han tar meg i det bakerste hullet, da det er bedre plass der..
Annie Skrevet 15. juli 2005 #6 Skrevet 15. juli 2005 Eh, om den er halvstiv når den entrer "området", så bør den nå stivne til helst, ellers så blir jo hele opplevelsen litt sånn.. Og her i gården så fungerer sakene som de skal, og det varer lenge og er herligt ← Jeg foretrekker faktisk helt ærlig at han er litt 'halvslapp' når han tar meg fordi han er så stor at det gjør litt vondt når han er knallstiv i enkelte stillinger. Dersom han er knallstiv foretrekker jeg faktisk at han tar meg i det bakerste hullet, da det er bedre plass der.. Er det BEDRE plass bakerst???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå