Gå til innhold

Dere som alltid må sjekke med andre om ting dere gjør i livet er greit, eller sosialt godtatt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor holder dere på slik? Må være utrolig slitsomt å leve slik, etter strenge normer som vi har her i norge.

Samme med dere som er så konfliktskye, sier aldri fra om noe. Lar dere bruke og utnytte, se på 2 trådene her inne ang tur med venninner som man ikke har lyst å være med på. Men så fortsetter man med dette.

Er så tragisk å lese om mennesker som ikke tar ansvar for eget liv.

Slutt å bruk tiden deres på feil mennesker.

Drit i hva andre synes om dine valg, lær deg å si nei. Om disse såkalte vennene ikke godtar det så er ikke disse noe å samle på.

Anonymkode: d3f23...9c3

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Okey..

Da sier vi takk til deg for innslaget.

Anonymkode: 64340...278

AnonymBruker
Skrevet

bump 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Ja krriterer meg jævlig!!! Helt til noen av de sprekker og så får man høre hvor jævlig man har oppført seg! Så spør jeg...hvorfor de ikke sier fra, nei de vil jo liksom gjøre andre sitt liv lett da.... men vedkommende fortsetter i samme retning! Jeg sier til og med «si fra hvis du egentlig ikke vil» og jeg ser på hele kroppsspråket og hører på stemmen at hn ikke vil men likevel så sier de ja... fy faen.

og alle disse som må spørre her om ting er greit ja... 

Anonymkode: 4603b...d39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det er et interessant fenomen.

Enkelte later til å tro at man vil havne i en slags sosial «pariakaste» om man tar et potensielt annerledes/upopulært valg, eller om man sier ifra om noe man ikke ønsker å finne seg i. Har man virkelig så uforutsigbar eller trangsynt vennekrets, bør man vurdere om det i det hele tatt er verdt å omgås dem.

Anonymkode: dcbc4...64d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også det er et interessant fenomen.

Enkelte later til å tro at man vil havne i en slags sosial «pariakaste» om man tar et potensielt annerledes/upopulært valg, eller om man sier ifra om noe man ikke ønsker å finne seg i. Har man virkelig så uforutsigbar eller trangsynt vennekrets, bør man vurdere om det i det hele tatt er verdt å omgås dem.

Anonymkode: dcbc4...64d

De fleste lever i en falsk venneflokk, godtar alt bare for å tilhøre den. Retter seg etter lederen i flokken.

Jeg studerte i spania, der var tonen litt annen. Man tok opp det man lurte på, hissa seg skikkelig opp. Så var det greit etterpå 🙂 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...