AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Del Skrevet 2. august 2020 Har linoleum gulv som ser veldig stygt og gammelt ut, kan jeg friske det opp og gi det glans ved å bruke en bonemaskin? Anonymkode: 29148...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Del Skrevet 2. august 2020 Jepp Anonymkode: a18b4...8f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Del Skrevet 2. august 2020 Men tror det blir veldig glatt. Anonymkode: 0f037...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Del Skrevet 2. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men tror det blir veldig glatt. Anonymkode: 0f037...964 Takk for svar. Men kommer ikke der an på hvor mye man boner? Jeg har ingen peiling altså 😂 Anonymkode: 29148...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Del Skrevet 2. august 2020 Sikker på at det er linoleum? Mange blander begrep som vinyl og linoleum 😀 Anonymkode: 658c0...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Del Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at det er linoleum? Mange blander begrep som vinyl og linoleum 😀 Anonymkode: 658c0...ca6 Er 90 % sikker på det. Kan kanskje ta bilder i morgen. Anonymkode: 29148...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Del Skrevet 2. august 2020 Og ja, feks casco kombipolish er til linoleum 😙 Anonymkode: 658c0...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Del Skrevet 2. august 2020 Tusen takk for svar alle sammen! Kan noen forklare meg hvordan jeg gjør det? 1. Vaske gulv 2. Ta et eller annet bonemiddel på 3. Bone 4. Ta et eller annet middel på for å forsegle 5. Ferdig Er det slik? Anonymkode: 29148...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #9 Del Skrevet 3. august 2020 Noen som kan hjelpe meg med fremgangsmåten? Anonymkode: 29148...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #10 Del Skrevet 3. august 2020 Her er bilde. Dette er vel linoleum? Anonymkode: 29148...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #11 Del Skrevet 3. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Men tror det blir veldig glatt. Anonymkode: 0f037...964 At det blir veldig glatt, er betydelig overdrevet. Det eksisterer så mange overdrevne myter om at mulig der ute som jeg blir ganske oppgitt over. Som dette, og det at laminatgulv er så fryktelig kalde osv. Bare tull og vås alt sammen. Jeg bonet gulvet på badet, og det ble ikke spesielt mye glattere enn før, bare blankere og mye finere. Dessuten har jeg en matte liggende der, så det går helt fint. Anonymkode: 98e8d...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #12 Del Skrevet 3. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det blir veldig glatt, er betydelig overdrevet. Det eksisterer så mange overdrevne myter om at mulig der ute som jeg blir ganske oppgitt over. Som dette, og det at laminatgulv er så fryktelig kalde osv. Bare tull og vås alt sammen. Jeg bonet gulvet på badet, og det ble ikke spesielt mye glattere enn før, bare blankere og mye finere. Dessuten har jeg en matte liggende der, så det går helt fint. Anonymkode: 98e8d...ec3 Så fint å høre! Var det vanskelig? Kunne du forklart meg kort fremgangsmåten? Anonymkode: 29148...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå