Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?

Gjest For flau til å logge inn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem dere må hjelpe meg med!

Hadde sex med en kompis i helgen. Vi var veldig fulle, og det var slett ikke bra sex. Hadde neppe gått med på de tingene vi gjorde om jeg hadde vært mer edru, og nå er jeg kjempeflau! Vi snakker vanligvis veldig åpent om det meste, og derfor hadde nok begge to forventet at den andre var bedre en realiteten. :rodme:

Han har kjæreste, og dvs at jeg har vært med på å være utro, og det gremmes jeg over. Har kun snakket med ham på telefon en gang denne uken, og det var utlukkende om praktiske ting. Føler vi har ødelagt noe i vennskapet, som kun lar seg fikse dersom vi en gang har bra sex. (selvfølgelg kun hvis han blir singel igjen)

Skal på kurs+fest med ham i helgen, og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si eller hvordan jeg skal oppføre meg? Hva syns dere? Alle forslag mottas med stor takk. :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_petra_*
Skrevet

skam deg. du kan ikke skylde på alkohol, litt kontroll har du vel selv! vennskapet er nok over på den måten d har vært tidligere. har dere overhodet ikke tanke for andre enn dere selv?

Gjest Guest
Skrevet

Drikk mindre og oppfordre ham til å gjøre det samme. Så snakker du med ham og forteller han at 'det var et feiltrinn. ferdig med det' eller 'jeg er så hekta på deg, kan vi gjøre det igjen'.

Skrevet

Huff, huff...

For det første, å involvere seg med noen som er opptatt er vel forferdelig dumt. Men det vet du vel. ;)

Å ha sex med kompiser er også veldig dumt, det kan ødelegge mye.

Jeg hadde en god kompis en gang, og vi hadde et fint vennskapsforhold.

Så endte vi til sengs en gang, og det var fiasko. Han var enormt dårlig i senga, og jeg gadd rett og slett ikke "gi meg hen" fordi han ga så lite. Inn-ut-ferdig, om du skjønner. Så jeg sugde ham isteden.. Etter dette ble forholdet vårt fryktelig rart, hver gang vi skulle treffes var det eneste han tenkte at jeg skulle suge ham siden han syntes jeg sugde som en gudinne. Dette gadd jeg ikke, og vi fikk aldri tilbake det vennskapsforholdet vi en gang hadde, på tross av at vi var glad i hverandre som venner.

I dag har jeg ingen kontakt med ham lenger, rett og slett pga det som skjedde. Jeg gadd ikke å være suge-elskerinne for å si det rett ut.

Prøv å prate med ham om det, men du må nok dessverre kanskje belage deg på at deres gode forhold som venner er forbi og at ting aldri blir det samme igjen..

Gjest Guest
Skrevet

Beklager at jeg ikke kan gi deg noen råd her, jeg vil bare si at "hun som står igjen der hjemme" (hun som ble bedratt) har all min sympati.

Jeg synes synd på henne (selv om hun ikke vet noe)

Skrevet

Først av alt, kjenner du damen hans også??

Jeg synes virkelig synd på henne.. Tenk at når man virkelig stoler på kjæresten sin så går han hen og ligger med en god venninde av seg...

Hadde jeg vært deg så haddejeg i alle fall prøvd å overtale han til å fortelle damen sin om det. Deres vennskap blir nok aldri det samme igjen. Å ligge med en kompis er som regel doomed i utgangspunktet.

Jeg ville nok ikke likt at min sambo hadde snakket med venninder av seg om sex i det heletatt jeg da (sånn som jeg harinntrykk av at dere har gjort, siden dere begge ble skuffet over den andre). Tenk litt over hva du selv ville ha følt om han var din kjæreste..

Hva man ikke vil at andre skal gjøre mot seg, børr man heller ikke gjøre selv.

Men for å gi et svar på det du spørr om; prøv å snakke med han, si hva du mener om det som skjedde og prøv å komme tilbake til hverdagen som den var.

Skrevet

Kjenner kjæresten hans såvidt, og jeg vet at det er en idiotisk og usympatisk ting å gjøre. Tro meg det kommer aldri til å skje igjen!! Bare for å ha nevnt det, så har han vært utro med 2-3 andre før meg, ikke at det er noen unnskyldning.Kan ikke la være å se ham igjen heller, siden vi er i den samme vennegjengen.

Jeg gruer meg som en gal til å møte ham senere i dag, og jeg innser at dere har rett ang vennskapet, det blir dessverre aldri det samme igjen og det betyr at jeg har mistet en som betyr veldig mye for meg. :cry:

Gjest gjest1
Skrevet

Iallfall bedre å si det til henne og miste henne som venn, enn å ikke si det, og være venner på falskt grunnlag. Synes du er "tøff" hvis du tør å si det rett til henne, pluss å nevne de 2-3 andre også!

Han er da mer svin enn deg, og det er jo en liten trøst :)

Skrevet

Uff da her var det mye pepper å få! Skal ikke komme med en skjennepreken for det er nok ikke det du trenger...lurte bare på om du egentlig har mer følselser for han enn du tør å innrømme? Kanskje han føler mer for deg også?

Skrevet

Hva kan du gjøre? Tror det beste er å se ann situasjonen, for uansett hva du planlegger på forhånd, så kommer vel mye ann på hvordan han takler det, tror jeg...

Gjest Guest
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor HUN får så mye pepper.... det er da HAN som burde kunne holde hendene sine til seg selv? Slik jeg ser det har hun ikke gjort noe som helst galt.

Gjest Guest
Skrevet

Si det som det er. Si du vil snakke litt med ham, si at du synes det er litt rart nå, etter "hendelsen", si at du ikke helt vet hva du skal si, si at det er litt corny, og si at du håper dere fremdeles kan være venner.

Det koster litt mer enn å "spille tøff", men resultatet blir antagelig bedre. Det er ingenting som slår det å si det som det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...