AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Er bekymret for min sønn på 21 år. Han er lite interessert i annet enn gaming. Bor sammen med ei dame som jobber og hun betaler mesteparten av regningene. Har tatt læretid og fagbrev og studert litt, men jobber ikke og isolerer seg bare mer og mer. Når han først gjør noe er han flink og står på, men han tar aldri initiativ til noe selv og virker nokså likeglad med tanke på morgendagen. Forsøk jeg å ta dette opp med ham blir han fort lei seg og kan ta til tårer. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: fa90b...7e2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 En 21 åring som tar til tårene? Det tviler jeg på er veldig normalt. Men det er mange som han for tiden, de takler ikke et narmalt yrkesliv med krav og forventninger. Snakk med samboeren, kanskje dere kan gjøre noe med dette sammen. Anonymkode: 6871b...bcf 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: En 21 åring som tar til tårene? Det tviler jeg på er veldig normalt. Men det er mange som han for tiden, de takler ikke et narmalt yrkesliv med krav og forventninger. Snakk med samboeren, kanskje dere kan gjøre noe med dette sammen. Anonymkode: 6871b...bcf Takk for svar. Han er veldig følsom og jeg tror skilsmissen mellom moren og meg er mye av årsaken. Det var en fæl greie. Ungene ble kasteballer siden vi ikke greide å samarbeide og vi hadde ingen felles forståelse om hva vi ønsket for ungene. Anonymkode: fa90b...7e2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Har du snakket med ham om skilsmissen? Anonymkode: 3426d...240
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Min sønn er også en som foretrekker gaming og isolerer seg mer og mer. Han er noen år eldre enn din sønn,og bor hos sin far, Jeg har forlangt at han tar kontakt med legen nå, for jeg tror han har enten depresjoner eller en form for sosial angst Anonymkode: f38be...df0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min sønn er også en som foretrekker gaming og isolerer seg mer og mer. Han er noen år eldre enn din sønn,og bor hos sin far, Jeg har forlangt at han tar kontakt med legen nå, for jeg tror han har enten depresjoner eller en form for sosial angst Anonymkode: f38be...df0 Takk for svar. Ja, det er nok flere enn min sønn som sliter med det samme. Det er ekstra vanskelig når de i prinsippet er voksne, så vi foreldre kan jo ikke "tvinge" dem til å slutte med spillingen og legge om livet sitt. Min sønn er veldig smart, men han er forferdelig lat. Møter han motgang, gir han opp med en gang. Han står bare å ser på når jeg hjelper han med noe og jeg må fortelle ham hele tiden hva han skal gjøre. Får ha en oppgave gjør han den og alt er tipp topp, men når oppgaven er ferdig bare setter han seg ned selv om det er masse annet som kan gjøres. Jeg ønsker bare han det beste slik at han får bruk det gode evnene han har. Gjør meg trist å se at han også blir veldig nedfor når jeg forsøker å snakke med ham. Anonymkode: fa90b...7e2
ikkevoksen Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En 21 åring som tar til tårene? Det tviler jeg på er veldig normalt. Men det er mange som han for tiden, de takler ikke et narmalt yrkesliv med krav og forventninger. Snakk med samboeren, kanskje dere kan gjøre noe med dette sammen. Anonymkode: 6871b...bcf Dette er kødd, ikke sant? Er det en aldersgrense på følelser nå?
Munti Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: En 21 åring som tar til tårene? Det tviler jeg på er veldig normalt. Men det er mange som han for tiden, de takler ikke et narmalt yrkesliv med krav og forventninger. Snakk med samboeren, kanskje dere kan gjøre noe med dette sammen. Anonymkode: 6871b...bcf Giftig holdning du har her. Å vise følelser er ingen svakhet, uansett alder. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 Tviler på at det er skilsmissen som har gjort at han nå gamer og er passiv. Han mangler litt tiltak? Slutt å bekymre deg, men kos deg med ditt eget liv. Han har det sikkert greit. Anonymkode: 1ba28...b38
Gjest DislayName Skrevet 2. august 2020 #10 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tviler på at det er skilsmissen som har gjort at han nå gamer og er passiv. Han mangler litt tiltak? Slutt å bekymre deg, men kos deg med ditt eget liv. Han har det sikkert greit. Anonymkode: 1ba28...b38 And the parent of the year award går til....ikke deg. Selvsagt kan en skilsmisse gå såpass innpå et barn. Særlig når TS skriver at de voksne ikke taklet det noe spesielt bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå