AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #21 Del Skrevet 5. august 2020 På 4.8.2020 den 8.06, punkyB skrev: Jeg er ingen treningsekspert men er jo mange øvelser man kan ta for magen så om du ønsker det er det jo bare å finne fram øvelser og forsøke å få det til - man må bare begynne et sted , lykke til såfall 🙂 https://www.google.no/search?source=hp&ei=avooX8bUJMX6qwHa2LHYAQ&q=få+kontakt+med+magemuskler&oq=kontakt+med+mage&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQARgAMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB46CAguELEDEJMCOgUIABCxAzoICAAQsQMQgwE6AggAOgIILjoFCC4QsQM6CAguELEDEIMBOgQIABAKOggIABAWEAoQHlDgEljANWDeSGgAcAB4AIABUYgB3AiSAQIxNpgBAKABAaoBB2d3cy13aXo&sclient=psy-ab Med all mulig respekt, men jeg har ikke sittet rolig i en stol i 32 år uten å prøve. Jeg får altså ikke kontakt og jeg får ikke trent magen uten å bruke muskulaturen der på noe som helst vis. Anonymkode: 5262f...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 9. august 2020 #22 Del Skrevet 9. august 2020 Jeg har heller aldri klart dette, til tross for at jeg er sterk og har synlige magemuskler. Kan ta ab-rollouts bedre de fleste (helt ut med vekt) men har ikke sjans på en situp. Tenker det kommer av ryggen (er ganske svai i korsryggen). Med en ab mat bak korsryggen kan jeg ta flere ved å bruke armene til i gi litt fart, som du tidligere har fått tips om. Kjenner det da i magen etterhvert. Tenker du bare kan fortsette med det på gruppetimer, og vil du trene mage ellers kan du bare velge andre øvelser? Rollouts og gående plankevarianter er bedre kjerneøvelser enn situps uansett;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå