AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Eller kan de krysse Russland kun med kjæreste visum for å komme til Norge? Anonymkode: 45b27...8ca
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller kan de krysse Russland kun med kjæreste visum for å komme til Norge? Anonymkode: 45b27...8ca Mine foreldre søker alltid visum i Russland, på den norske ambassaden. Ingen problem. Søk visum og fyll ut kjæresteskjema. Lykke til Anonymkode: a90b4...ee5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mine foreldre søker alltid visum i Russland, på den norske ambassaden. Ingen problem. Søk visum og fyll ut kjæresteskjema. Lykke til Anonymkode: a90b4...ee5 Jeg hører kontorene er stengt i Russland og ikke mulig å søke om visum der. Men finnes det andre muligheter eller har dem åpnet kontorene? Anonymkode: 45b27...8ca
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hører kontorene er stengt i Russland og ikke mulig å søke om visum der. Men finnes det andre muligheter eller har dem åpnet kontorene? Anonymkode: 45b27...8ca Kjæresten din kan undersøke om den norske ambassaden har åpnet i hennes by eller nærmeste by fra der hun bor. Du kan også prøve å snakke med UDI og spørre hvilke ambassader er åpne og hvilke andre muligheter finnes. Anonymkode: a90b4...ee5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Fra 3.08.2020 åpnes Visum Senter i S.Petersburg, for eksempel. Det er mulig å søke om visum, ja. https://www.norwayvisa-russia.com/Moscow/news.html Anonymkode: 48cdc...815
Anbefalte innlegg