Gå til innhold

shopping i gøteborg

lene24

Anbefalte innlegg

Skal til gøteborg og shoppe til uka, er det noen som har tips til hvilke butikker jeg bør oppsøke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange billige fabrikkutsalg i området noen mil rundt Gøteborg. Hvis du er mobil og kan ta deg dit...så kan du få liste av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Göteborg i jula, kjempe mange fine butikker rundt hovedgatene. Gode shoppingsentre også. Synes faktisk at Göteborg er en av de beste shopping-byene! :hoppe: Alt ligger så fint samlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lush, Kungstorget 5-7.

Oj! denne butikken så litt digg ut:) tror nok jeg må innom den, elsker all slags kosmetikk!!!! Er det noe ala body shop?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Skal til gøteborg og shoppe til uka, er det noen som har tips til hvilke butikker jeg bør oppsøke??

jeg skal også til gøteborg, og vil gjerne ha liste om du har lyst til å sende? :sjenert::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Da jeg var i gøteborg var jeg på det STORE kjøpesenteret... Norstaden het det :) mange fine butikker der, alt mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

og en only/vero moda butikk som er helt ekstreeeeeeeemt stor inne på ett kjøpesenter rett med togstasjonen.

de har mye kjekkere klær enn i norge.og det er til og med en is/pasta bar inne i butikken.

Top Shop er også verdt ett besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjære Sixx! Kan du ikke legge ut lita de her.. jeg vil også gjerne ha den. Skal til Gøteborg neste uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...