Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en litt spesiell klesstil og har funnet mange flotte bukser som passer min stil perfekt på Wish. De har sjelden noe i min stil på H&M.

Men selv om det bare er snakk om 200-400 kr for en bukse, er jeg skeptisk til å bestille fordi jeg har hørt mye dårlig om Wish.. er det bare ræl folk får derfra, eller er det mer 50/50 så jeg kan ta sjansen og krysse fingrene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wish, Aliexpress og andre sånne sjapper er litt lotteri. Du kan få noe veldig bra, og du kan få noe der stoffet føles helt merkelig, fargen er helt annerledes enn bildet, og sømmen elendig. Kjøpt mye jeg er fornøyd, mye som er ok, og mye som har gått rett i Uff-containeren.

Anonymkode: b1807...bba

AnonymBruker
Skrevet

Om det så er holdbare plagg, så vet du ingenting om stoffet har giftstoffer i seg eller om knappene har for høye verdier av fx bly. Ja, det kan man finne i plagg solgt i norske butikker også, men her er det likevel en viss kvalitetssjekk. Da vil plagget bli trukket ut av butikkene. Det du kjøper på wish har ingen slik kvalitetskontroll! Bly, ftalater, andre giftstoffer....og kanskje produsert av barn/unge under svært dårlige forhold...

Anonymkode: 5ab6c...b4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...