AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Jeg fant masse smug bilder tatt av meg på laptopen til en kompis hvor man ser tydelig at han har tatt bildene selv. Fant også noen selfies som han har tatt fra min instagram. Jeg synes det er skummelt. Har ikke sagt det til noen enda. Hvorfor har han bilder av meg og skjuler det? Har dere opplevd det samme? Anonymkode: 41b51...741
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Han tar smugbilder av deg, og du graver rundt på laptopen hans. Høres ut som dere fortjener hverandre. Anonymkode: 07a38...71c 15
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han tar smugbilder av deg, og du graver rundt på laptopen hans. Høres ut som dere fortjener hverandre. Anonymkode: 07a38...71c Jeg graver ikke rundt på laptopen hans. Jeg lånte den for å sjekke facebook å nettleseren hang seg opp. Jeg laster da ned mozilla firefox, tenkte den gikk fortere. Når jeg gikk på nedlastinger så kommer bildemappen opp, og jeg så navnet mitt der. Ts Anonymkode: 41b51...741 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Hvilke type smugbilder da? Om det er bare uskyldige vanlige bilder er det ikke noe å bry seg med. Men har han tatt bilde av rumpa og puppene dine... Anonymkode: c04c3...7e9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Han er vel forelska da 🥰 Anonymkode: 11073...77d 6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilke type smugbilder da? Om det er bare uskyldige vanlige bilder er det ikke noe å bry seg med. Men har han tatt bilde av rumpa og puppene dine... Anonymkode: c04c3...7e9 For det meste helt vanelige bilder, og to bilder når jeg sover. Ts Anonymkode: 41b51...741
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 Creepy! Jeg hadde ikke klart å opprettholde vennskapet etter noe sånt. Hadde også konfrontert han. Anonymkode: 4a2fe...db6 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For det meste helt vanelige bilder, og to bilder når jeg sover. Ts Anonymkode: 41b51...741 Da er det ikke noe å bry seg med. Anonymkode: c04c3...7e9 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Creepy! Jeg hadde ikke klart å opprettholde vennskapet etter noe sånt. Hadde også konfrontert han. Anonymkode: 4a2fe...db6 Jeg vet det.. Fikk en ekkel følelse etter jeg oppdaget dette. Samtidig er han en god venn, men kanskje ikke så god venn som jeg trodde? Ts Anonymkode: 41b51...741 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #10 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det ikke noe å bry seg med. Anonymkode: c04c3...7e9 Takk for svar Ts Anonymkode: 41b51...741
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #11 Skrevet 2. august 2020 Hva med å bare spørre han? Kanskje han liker deg, men ikke tørr og fortelle det? Synes det blir for tragisk som noen sier at de ikke hadde klart vennskapet etter noe sånt. Det er jo sikkert bare helt uskyldig. Spør han så får du et svar Sikkert ikke noe å bekymre seg over. Hadde han ville skjule det hadde du ikke fått låne PC hans i første omgang, vil jeg tro Anonymkode: cb8f3...219 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #13 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det.. Fikk en ekkel følelse etter jeg oppdaget dette. Samtidig er han en god venn, men kanskje ikke så god venn som jeg trodde? Ts Anonymkode: 41b51...741 Dette er en venn som mest sannsynlig kommer til å voldta deg når du er i en sårbar situasjon. Ville ha konfrontert han, satt han på plass og deretter kuttet all kontakt. Det er overraskende hvor mange som synes dette er OK! Anonymkode: a4ab8...955 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #15 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en venn som mest sannsynlig kommer til å voldta deg når du er i en sårbar situasjon. Ville ha konfrontert han, satt han på plass og deretter kuttet all kontakt. Det er overraskende hvor mange som synes dette er OK! Anonymkode: a4ab8...955 Herremintid, det er en GOD venn, gode venner voldtar jo ikke. SYKT hvor lite som skal til her på KG før noen tror at partner er utro, eller at en venn skal voldta osvosv. Det er sikkert helt uskyldig, han liker henne vell bare godt da.. Anonymkode: cb8f3...219 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #16 Skrevet 2. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en venn som mest sannsynlig kommer til å voldta deg når du er i en sårbar situasjon. Ville ha konfrontert han, satt han på plass og deretter kuttet all kontakt. Det er overraskende hvor mange som synes dette er OK! Anonymkode: a4ab8...955 Haha. Du tuller. Ingen av bildene hun fant var seksualiserte. Bare vanlige. Hadde hun derimot funnet bilder som hadde mer fokus på kroppen hennes så kunne man være bekymret. Anonymkode: c04c3...7e9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #17 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herremintid, det er en GOD venn, gode venner voldtar jo ikke. SYKT hvor lite som skal til her på KG før noen tror at partner er utro, eller at en venn skal voldta osvosv. Det er sikkert helt uskyldig, han liker henne vell bare godt da.. Anonymkode: cb8f3...219 Venner kan voldta. Man kan tro de er en god venn, frem til de voldtar eller gjør noe slik som vennen til ts. Dette er et stort rødt flagg. Anonymkode: a4ab8...955 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #19 Skrevet 2. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venner kan voldta. Man kan tro de er en god venn, frem til de voldtar eller gjør noe slik som vennen til ts. Dette er et stort rødt flagg. Anonymkode: a4ab8...955 Man bør jo bare sitte inne og ikke snakke med noen da, om man tror slikt.. Anonymkode: cb8f3...219 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #20 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man bør jo bare sitte inne og ikke snakke med noen da, om man tror slikt.. Anonymkode: cb8f3...219 Den vanligste voldtekten er faktisk blandt venner... Jeg har opplevd dette selv. Jeg ville aldri ha stolt på en venn som tok smugbilder av meg, og i alle fall ikke mens jeg sov... Anonymkode: a4ab8...955 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå