AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Det er mye snakk om trekant, partnerbytte, swinger osv. Hvor mange har derimot sett/opplevd partner utfolde seg seksuelt med en annen person, og hvordan var din reaksjon? Anonymkode: 26ffe...b93
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Ikke opplevd, men i fantasien tenner dette meg veldig. Har du planer om dette og fått kjæresten din med på dette? Hvem tok i tilfelle initiativ til dette? Tror det er mest menn som ønsker dette, men vet ikke. Anonymkode: d1f6b...310
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Har ikke sett, men har vært i naborommet og hørt eks-dama utfolde seg med en fyr vi traff på ferie. For å være ærlig så vekslet det mellom kleinhet/angst for hvordan det skulle bli å møte blikkene deres når de var ferdige, og ekstrem kåtskap. I etterkant var det en opplevelse som skapte mye sjalusi og som var alt for lite gjennomtenkt. Skjedde ganske spontant. Anonymkode: b16b3...011 2
Gjest Alterego666 Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Nei, dessverre. Jeg har bare vært tredjepersonen.
Chumi Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 Har hatt trekant og med det sett kjæresten ha sex med en annen dame. Var veldig turn on der og da, men i ettertid sliter jeg litt med følelsen av at han kanskje likte henne bedre enn meg. (Var en utrolig fin dame, god i senga og en personlighet han liker). Er ikke noe jeg tenker mye på, aller mest en positiv opplevelse, men den følelsen dukker opp innimellom. noe av det jeg likte best var å se hans digge armer og hender på en fin kvinnekropp og myk kvinnehud. Det er et bilde jeg tar med meg 😍 4
AndersenG Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sett, men har vært i naborommet og hørt eks-dama utfolde seg med en fyr vi traff på ferie. For å være ærlig så vekslet det mellom kleinhet/angst for hvordan det skulle bli å møte blikkene deres når de var ferdige, og ekstrem kåtskap. I etterkant var det en opplevelse som skapte mye sjalusi og som var alt for lite gjennomtenkt. Skjedde ganske spontant. Anonymkode: b16b3...011 Var dere fortsatt sammen eller hva?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 4 hours ago, AndersenG said: Var dere fortsatt sammen eller hva? Ja, vi var sammen. Fremstod som en god idé i ferie- og alkoholrus.. Anonymkode: b16b3...011
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 Ja, jeg har opplevd det med flere partnere. Det har utelukkende vært positive og tennende opplevelser. Anonymkode: e1caa...e9d
Gorgonzola Skrevet 3. august 2020 #10 Skrevet 3. august 2020 Jeg har, med vekslende grad av suksess. En gang ble jeg for opptatt av om hun hadde det bra (da kisen vi møtte ikke hadde antennene helt der de burde vært), en annen gang ble jeg stresset fordi hun åpenbart hadde det så hinsides bra at jeg tenkte; "nå rykka du ned på rangstigen kompis" 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #11 Skrevet 4. august 2020 Jeg har, med 2 ulike kvinnelige partnere. En av dem med både damer og menn , den andre kun med menn. Pirrende og dirty Anonymkode: 41d23...def 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 Ja. Jeg har en partner som gjorde det helt klart fra vi møttes at dette er et behov han har. Både det å møte andre kvinner for sex, enten alene eller sammen med meg, og det å dele meg med andre menn. Når det skjer, er det gjennomtenkt og nøye planlagt. Vi har et fantastisk sexliv oss to i mellom, og det er blant annet på grunn av dette. Det er ikke et behov jeg har selv, men jeg ser hvor utrolig mye det gjør for ham og også for oss som par. Anonymkode: c311a...44c 2
Tarzan100 Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 På 3.8.2020 den 9.20, AnonymBruker skrev: Har ikke sett, men har vært i naborommet og hørt eks-dama utfolde seg med en fyr vi traff på ferie. For å være ærlig så vekslet det mellom kleinhet/angst for hvordan det skulle bli å møte blikkene deres når de var ferdige, og ekstrem kåtskap. I etterkant var det en opplevelse som skapte mye sjalusi og som var alt for lite gjennomtenkt. Skjedde ganske spontant. Anonymkode: b16b3...011 Hva var grunnen til at du var i naborommet og ikke deltok eller i alle fall så på? 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #14 Skrevet 25. august 2020 Jeg er ingen cuckold og ville nok ikke likt å sitte ved siden av og se på, men en gang kom jjeg uforvarende på kona mens hun hadde sex med to svært unge gutter og ingen av dem merket at jeg var bare 10-12 meter unna. Snakk om utholdenhet jeg syntes de hadde ståkuk hele tida jeg må innrømme at akkurat det ga meg et skikkelig kick Anonymkode: 653ab...689 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #15 Skrevet 25. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ingen cuckold og ville nok ikke likt å sitte ved siden av og se på, men en gang kom jjeg uforvarende på kona mens hun hadde sex med to svært unge gutter og ingen av dem merket at jeg var bare 10-12 meter unna. Snakk om utholdenhet jeg syntes de hadde ståkuk hele tida jeg må innrømme at akkurat det ga meg et skikkelig kick Anonymkode: 653ab...689 Haha «jeg er ingen cuckold»... men du har merkelige cuckoldfantasier du sprer på kg. 🙄 Anonymkode: cb2eb...d4a 3
Swing Skrevet 25. august 2020 #16 Skrevet 25. august 2020 Vi har prøvd trekanter, partnerbytte, hjemme og på swingersklubb. Bare positive erfaringer. Men nå med covid har det vært litt stille.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #17 Skrevet 25. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha «jeg er ingen cuckold»... men du har merkelige cuckoldfantasier du sprer på kg. 🙄 Anonymkode: cb2eb...d4a Ja, det er mye av det samme som går igjen! 🙄 Anonymkode: 8adaa...8b9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #18 Skrevet 25. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er mye av det samme som går igjen! 🙄 Anonymkode: 8adaa...8b9 din mening er ikke av interesse det som skjedde var en kombinasjon av fire ting en uke tidligere hjem fra turnus ønsket om å overraske kona på hytta campingplass ca. 30 minutters spasertur fra hvor det skjedde den fjerde holder jeg privat Anonymkode: 653ab...689 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #19 Skrevet 25. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: din mening er ikke av interesse det som skjedde var en kombinasjon av fire ting en uke tidligere hjem fra turnus ønsket om å overraske kona på hytta campingplass ca. 30 minutters spasertur fra hvor det skjedde den fjerde holder jeg privat Anonymkode: 653ab...689 Jada, vi har hørt det før! Maaange ganger. Anonymkode: 8adaa...8b9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #20 Skrevet 26. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jada, vi har hørt det før! Maaange ganger. Anonymkode: 8adaa...8b9 Ok, fra nå av må alt som fortelles på forumet verifiseres med videobevis. Anonymkode: e6dbe...069 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå