Kitana Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Heisann... Kanskje jeg er dum fordi dette Er så obvious hva jeg burde gjøre men jeg spør endå i håp med å høre om noen der dette har løst seg. Beklager for langt innlegg Jeg er fulltidsstudent 21 år, sønn 4 mnd og har 2 katter med en mann på 30 år som per dags dato bor i Sverige. Vært sammen i 2,5 år. Jeg flyttet tilbake til Norge i januar (flyttet til Sverige med han januar ifjor, bodde med hans alkoholiker far, var mye krangel som sier seg selv fordi han ville spare penger) og han måtte bli for å fullføre voksenopplæring som er ferdig nå i August. Det har vært mye krangel mellom oss fordi 1. Vi bodde med hans alkoholiker far, jeg var hjemme hele tiden med studier og han jobbet hele tiden (200 timer i mnd av og til!). Jeg ble gravid og vi elsker hverandre så vi tenkte dette får vi til. Når jeg var 4 mnd gravid fikk jeg beskjed av at skolen hans ble ferdig i august. Så avstandsforhold har også virkelig tært på oss, da jeg er her gravid/med barn og han jobber og fester mye. Det har gjort meg bitter. jeg har også fått angst av at han går ut å fester fordi han har som oftest «forsvunnet», han sier han kommer hjem klokken 04, men telefonen blir slått av å hører ikke fra han før 12 neste dag. Dermed når han først går ut gruer jeg meg til det samme. Vi trodde vi skulle ha det fint når han besøkte oss i en uke, men vi hadde venner på besøk å det eneste jeg ba han var å IKKE GÅ UT. Han skulle absolutt ut, jeg sa drar du ut så bestiller jeg billett tilbake til Sverige til deg. Han gikk ut og jeg bestilte da billett. Jeg gikk innpå hans iPad og fant då meldinger mellom han å en jente der han ba henne komme hjem til henne for å ha sex, det skjedde ikke tror eg, da hun aldri svarte han. Så ifølge han er ikke dette utroskap da det ikke skjedde noe fysisk. (05.juli). Kan også nevne at rundt april gjorde jeg det samme og fant bilder av han FaceTime naken med en kollega. Han sa det aldri skulle skje igjen og tilgir han også fant jeg igjen noe dumt. Men han står på at han ikke er utro fordi han aldri har gjort noe fysisk, og at det har vært svake moments fordi han er ensom i Sverige, i et rom uten ting med hans alkoholiker far, og jeg er her med alle tingene hans, baby og kattene våre. jeg vet vi begge har mye å jobbe med og vi er begge på gråten når vi har nå slått opp fordi det har vært så mye nå. Men vi elsker vår sønn og vil ha en familie. Kanskje vi kan gå i terapi ? Er det noe håp? Har noen par med barn klart å Fikse sitt forhold?:(
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Han har ekstremt dårlig moral, og dessverre er dette et så grunnleggende personlighetstrekk at det er vanskelig å fikse. Det kan føles forferdelig å gå gjennom et brudd, men jeg tror nok det sparer deg for mye sorg og tårer på sikt. Anonymkode: bd743...57a 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 Uansett hva du velger å gjøre, så villw jeg ikke latt meg manipulere av den "har ikke vært utro"-greia. Han har avtalt sex med en annen, altså planlagt å være utro, samt hatt nakenfacetime tidligere. Jeg ville personlig slitt mer med det enn om mannen ble sjekket opp i fylla og hatt sex, og angret på det øyeblikkelig og skjerpet seg mtp festing. Hva man kaller det er jo ikke så viktig, men han må jo skjønne at dette er enorme tilitsbrudd? Ville han likt om du gjorde det samme? Anonymkode: 05d56...32d 2
-lykke- Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Dette høres ikke ut som noe kan fikses (etter min mening). Hvorfor finner du deg i alt dette? Du fortjener langt mer. Hvis du blir med han og dette fortsetter, kommer du til å miste absolutt alt av selvrespekt og selvverd. Og spiller det egentlig noen rolle om han fysisk har hatt sex med noen andre? Er ikke det han allerede har gjort nok til å gå? Skjønner at det er fælt å miste drømmen om en familie. Men du og sønnen din kan være en fullkommen familie i seg selv. Og det er ingenting i veien for at du senere finner en god og snill mann som blir en del av denne familien. Jeg var alene med datteren min i mange år, og det gikk helt fint. Mye bedre enn å finne meg i å bli behandlet som møkk. Ta vare på deg selv! 3
Kitana Skrevet 2. august 2020 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2020 Finner meg vell i alt fordi vi egentlig har det så bra utenom når han skal ut å feste og etter dette tillitsbruddet. Vi elsker vår familie Vil ikke engang familieterapi eller noe funke? Uff..
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 Sorry, men den mannen elsker ikke deg. Da hadde han aldri oppført seg på den måten. Du blir ikke prioritert overhodet. Anonymkode: f8e5e...e82 4
Narad Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 Ville han godtatt at du hadde nakenfacetimet med andre menn? At du hadde avtalt sex med en annen mann men bare ikke stilt opp? Ifølge han er jo ikke dette utroskap så da må jo han godta det av deg også. Og, han har bare innrømmet det du har tatt han for, etter at du har tatt han. Hvordan kan du stole på han etter det? Hva annet har han gjort som du ikke har tatt han for? Han har jo ikke innrømmet noe til deg selv. Har dere forskjellig grense på hva som regnes som utroskap eller er det bare hans teite bortforklaring slik at du ikke skal kunne klage på han? Og har han lik grense for seg selv som han har til deg? 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 Syns ikke utro fortjener å være mor og far😕 Anonymkode: b7c6c...cf2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns ikke utro fortjener å være mor og far😕 Anonymkode: b7c6c...cf2 Godt mulig han er en fantastisk pappa, men han er en forferdelig partner. Ts, dere har felles barn og terapi er en god ide, men for å være ærlig tror jeg neppe han vil endre seg. Han har jo null respekt for deg! Jeg hadde avsluttet forholdet. Anonymkode: a0486...d6a 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #10 Skrevet 2. august 2020 Det er bare å skille seg av med idioten så fort som mulig. Anonymkode: 78271...7bb 1
Kitana Skrevet 2. august 2020 Forfatter #11 Skrevet 2. august 2020 Dette knuser egentlig bare hjertet mitt.. Han sier han er villig til å gå i terapi og jobbe med sitt og jeg jobber med mitt for å få det til å fungere:( Jeg er så redd for at det egentlig kunne blitt noe bra men at jeg ikke ville gi det en sjanse:( men på den andre siden så redd for å bli enda mer såret senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå