AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Del Skrevet 2. august 2020 Jeg har fått ett finansieringsbevis fra Nordea på 3.100.000kr. Er dette det jeg får låne fra dem? Eller må jeg trekke fra egenkapitalen min på 600.000kr slik at jeg får låne 2,5? Anonymkode: acd4e...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mordi Skrevet 2. august 2020 #2 Del Skrevet 2. august 2020 Det står vel klart å tydelig i skjemaet du har fått fra banken. Hvor mye du kan LÅNE og hvor mye du KJØPE bolig for. Du må da ta med dok. avgift og utgifter med i regnestykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Del Skrevet 2. august 2020 5 minutter siden, mordi skrev: Det står vel klart å tydelig i skjemaet du har fått fra banken. Hvor mye du kan LÅNE og hvor mye du KJØPE bolig for. Du må da ta med dok. avgift og utgifter med i regnestykket. Nei, det står ikke. Hadde det stått klart og tydelig så hadde jeg ikke spurt Anonymkode: acd4e...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Del Skrevet 2. august 2020 Det er som regel totalsummen du kan kjøpe for, men enig i at det står i finansieringsbeviset. Det er kanskje utydelig, men det skal stå der. Anonymkode: a330b...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Del Skrevet 2. august 2020 Finansieringsbevis viser hva du kan kjøpe for, inkludert egenkapital. Som regel kommer omkostninger i tillegg og finansieringsbeviset er beregnet på kjøp av selveier. Men hvis du er i tvil, ring banken og spør. Bedre enn å beregne feil. Anonymkode: fb204...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Del Skrevet 2. august 2020 Det står: Langsiktig finansiering kr 3.100.000,- Mellomfinansiering kr 0,- Anonymkode: acd4e...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Del Skrevet 2. august 2020 Jeg vil tro du kan låne for 3.100.000. Dette er noe du bør sjekke ut selv. Anonymkode: a7f0e...8bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Del Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det står ikke. Hadde det stått klart og tydelig så hadde jeg ikke spurt Anonymkode: acd4e...729 Det står tydelig, men siden du har fått tilslag på et boliglån så er det verdens mest naturligste har du knyter kontakt med banken din, slik at dere kan starte en relasjon. Anonymkode: 589cd...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #9 Del Skrevet 2. august 2020 Det er beløpet du kan kjøpe for, inkludert egenkapital. Og da med garanti om 15 % egenkapital Anonymkode: f6449...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #10 Del Skrevet 2. august 2020 Ser nå at det, på side 2, står: «Finansieringsbeviset viser hvor mye du kan låne i Nordea Direct». Så da betyr vel det at jeg kan låne 3,1 mill 😊 Anonymkode: acd4e...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå